شناسهٔ خبر: 69151373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم مظلوم غزه درس ایستادگی و مقاومت به جهانیان دادند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ایستادگی وصف ناپذیر مردم مظلوم غزه در برابر صهیونیست‌های جنایتکار گفت: امروز فلسطین به معلم اول درس مقاومت درجهان تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

محمدحسین صفار هرندی عصر یکشنبه در همایش روز فرهنگی کرج و استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج بر گزار شد، گفت: فلسطین دلبسته به حیات و بقاء است و با رشادت و شهادت طلبی مردمانش، محو شدنی نیست.

وی ادامه داد: امروز فرهنگ مقاومت در فلسطین و لبنان حاکم است درمقابل کسانی هستند که برای حفظ هژمونی خود دست به جنایت می‌زنند و هیچ ابایی از کشتار بیش از ۱۰۰ هزار انسان را ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک روز فرهنگی استان البرز گفت: این استان اسطوره اقوام ایرانی است و به لحاظ مهاجری به تهران شباهت زیادی دارد. استان البرز در واقع میناتوری از اقوام ایرانی است؛ روز فرهنگی برای یک استان یعنی مرور کردن برای تمام خصیصه‌های خوب و ناب است.

وی بیان کرد: البرز دارای نقطه‌های نورانی فراوانی است که از مشاهیر تا مراکز علمی و دانشگاهی حکایت از ظرفیت‌ها و پیشنیه درخشان این خطه دارد. امروز بخشی از نیاز میوه پایتخت در البرز تامین می‌شود و این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

وی گفت: البرز سکونتگاه اقوام ایرانی است که در سایه اتحاد وهمدلی با هم زندگی می‌کنند.

نظر شما