شناسهٔ خبر: 69148752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد:

اجرای تور گردشگری ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری نخستین تور گردشگری ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۲ مهرماه در حاشیه تور گردشگری دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تور گردشگری ویژه دانشجویان غیر ایرانی از اماکن تاریخی و فرهنگی شیراز یکی از پیش رویدادهای سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است که هم اکنون اجرا شد. 

وی با بیان اینکه سومین جشنواره بین‌المللی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی  نیمه آبان‌ماه در شیراز برگزار می‌شود، افزود: در این تور گردشگری بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان خارجی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور داشتند. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شرکت‌کنندگان دراین تور از محور زندیه شیراز و مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدی بازدید کردند.

ثابت اقلیدی درادامه هریک از دانشجویان خارجی در استان فارس را سفیری برای معرفی داشته‌های  گردشگری و فرهنگی این استان دانست و بر لزوم اجرایی چنین تورهای تخصصی دراستان تاکید کرد و افزود: برگزاری تورهای گردشگری ویژه افراد و گروه‌های خاص و هدف گردشگری در دستور کار است. 

انتهای پیام

نظر شما