شناسهٔ خبر: 69146333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

۵ غایب ایران برابر قطر مشخص شدند

5 غایب ایران برابر قطر مشخص شدند

امیر قلعه‌نویی در حالی تیمش را برای دیدار مقابل قطر آماده حضور در میدان می‌کند که نسبت به آخرین دیدار مقابل این تیم ۵ نفر را به همراه ندارد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار آخر خود مقابل قطر با ترکیب: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان (۸۷- شهریار مغانلو)، احسان حاج‌صفی (۴۶- میلاد محمدی)، امید ابراهیمی (۴۶- محمد محبی)، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی (۸+۹۰ - رضا اسدی) و سردار آزمون به میدان رفته که حالا از آن ترکیب برخی از بازیکنان یا دعوت نشده‌اند یا به علت مصدومیت در جمع ملی پوشان حضور ندارند.

5 غایب ایران برابر قطر مشخص شدند

 احسان حاج صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی و رضا اسدی بازیکنانی هستند که در مصاف آخر مقابل تیم ملی قطر تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا و در مرحله نیمه نهایی برابر قطر به میدان رفتند. حاج صفی، رضاییان و امید ابراهیمی در ترکیب ثابت حضور داشتند و رضا اسدی به عنوان بازیکن ذخیره به ترکیب تیم ملی اضافه شد.

محمدحسین کنعانی زادگان نیز این روز در اردوی اخیر تیم ملی به علت مصدومیت دعوت نشده و پنجمین غایب تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به آخرین ترکیب حاضر شده در دیدار مقابل قطر است

 

نظر شما