شناسهٔ خبر: 69146025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب مطرح کرد:

ضرورت تحقق طرح توسعه محلات اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب گفت: طرح توسعه محلات اسلامی باید با همراهی همه مردم و مسئولان تحقق یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان کرمانشاه ؛ محمدجواد نجفی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی محلات اسلامی در فرمانداری گیلانغرب برگزار شد، بر اهمیت این طرح تأکید کرد.

وی افزود: توسعه محلات اسلامی در چند سال اخیر در سپاه به‌طور جدی دنبال می‌شود و مسئولیت این طرح در شهرستان گیلانغرب بر عهده امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان و همچنین، دبیر این جلسه نیز فرمانده سپاه است.

نجفی گفت: در حال حاضر، تقریباً تمام پایگاه‌های  مقاومت بسیج  ما در این زمینه در حال فعالیت هستند، در این میان یک شورا به‌نام  شورای محله داریم که متشکل از جمعی از جوانان تحصیل‌کرده و اقشار مختلف جامعه، شامل زنان و مردان است.

وی در خصوص اهداف شورای یاد شده، ابراز داشت: هدف این شورا، بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در سطح محله‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گیلانغرب ادامه داد: این اقدامات به‌منظور اصلاح معضلات اجتماعی، تقویت فرهنگ و ارتقای امنیت اجرا می‌شود؛ همکاری با نیروی انتظامی و بهبود زیرساخت‌های اقتصادی نیز در دستور کار قرار دارد و  متأسفانه در مناطقی مانند گیلانغرب و شهرهای مرزی، بسیاری از مسائل حل نشده باقی‌مانده است.

وی به ضرورت همکاری بین ادارات و نهادهای مختلف اشاره کرد و گفت: ما باید به جای پرداختن به پاک کردن  صورت مسئله، به حل مسائل بپردازیم؛ ناکارآمدی و نارضایتی‌ها باید با اقدامات عملی کاهش یابد چرا که اگر ما بتوانیم مشکلات موجود را به درستی شناسایی و اولویت‌بندی کنیم، می‌توانیم به بهبود اوضاع کمک کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گیلانغرب تأکید کرد که این تلاش‌ها باید به‌عنوان ذخیره‌ای برای آخرت در نظر گرفته شود و زمان خدمت‌رسانی به جامعه محدود است؛ امید است که با همکاری و پشتیبانی فرماندهان و مسئولان، اهداف این طرح به‌طور مؤثری محقق شود.

نجفی ضمن تأکید بر ضرورت تحقق محلات اسلامی به بسیاری از مشکلات از جمله حوزه برق، مخابرات و دیگر موضوعات در دهستان‌های گیلانغرب اشاره کرد.

نظر شما