شناسهٔ خبر: 69139034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی: دست های پشت پرده در ناکامی فوتبال نفت و گاز گچساران نقش دارد

گچساران-ایرنا- تیم نفت و گاز گچساران با سه پیروزی ، سه شکست و کسب ۹ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت و سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بر این باور است که دست‌های پشت پرده در فوتبال نفت‌وگاز گچساران وجود دارد و از باخت تیم نفت و گاز گچساران خوشحال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم نفت و گاز گچساران فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان و شهرداری آستارا آغاز کرد.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت‌ها سرمربی تیم نفت وگاز گچساران نیز ریسک بزرگی کرده و تیمی متشکل از بازیکنان بومی و باتجربه را روانه رقابت‌های این فصل کرده است.

نفت و گاز گچساران در این فصل شروعی رؤیایی داشت که در هفته‌ ابتدایی مقابل شهرداری نوشهر به برتری دست‌یافت و از همان ابتدا خط و نشانی جدی برای تیم‌های قدرتمند جام آزادگان کشید.

سرمربی: دست های پشت در ناکامی فوتبال نفت و گاز گچساران نقش دارد

بااین‌حال نفتی‌های گچساران هر ۲ دیدار بعدی‌شان مقابل بعثت کرمانشاه و فجر شهید سپاسی شیراز را واگذار کردند؛ اما باانگیزه کسب دومین پیروزی فصل پا به میدان مسابقه بعدی گذاشتند و با برتری مقابل نیرو زمینی تهران در جمع ۱۰ تیم برتر جدول این فصل از رقابت‌ها قرار گرفتند و بعدازاین دیدار بود که بازهم بارقه‌های امید به اردوی نفتی‌های گچساران وارد شد.

تیم نفت و گاز گچساران در هفته پنجم رقابت‌های این فصل از جام آزادگان در یک دیدار حساس موفق شد تیم نفت مسجدسلیمان را با نتیجه یک‌بر صفر شکست دهد. نفتی‌ها در هفته ششم نیز به مصاف مس شهربابک تیم دوم جدول رده‌بندی رقابت‌ها رفتند که باوجوداینکه مستحق شکست نبودند با نتیجه ۲ بر صفر این دیدار را واگذار کردند و در جایگاه نهم جدول مسابقات قرار گرفتند.

رقیب تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از جام آزادگآن‌ مسافت هاست

سرمربی نفت و گاز گچساران در زمینه آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: مهم‌ترین رقیب ما در دیدارهای این فصل از جام آزادگآن‌همان مسافت‌هایی هستند که طی می‌کنیم؛ بطوریکه برای برگزاری دیدار اخیر مقابل تیم مس شهربابک بیش از ۱۲ساعت در اتوبوس بودیم و تاکنون ۶بازی انجام داده‌ایم که به‌نوعی رقیب اصلی‌مآن‌همان اتوبوس است.

داریوش یزدی افزود: در این بازی ها چهار بازیکن کلیدی تیم نفت و گاز گچساران مصدوم هستند و در چنین شرایطی نتوانستند تیم را همراهی کنند.

سرمربی: دست های پشت در ناکامی فوتبال نفت و گاز گچساران نقش دارد

وی ادامه داد: نیم اول بازی‌ها در اختیار بازیکنان نفت و گاز گچساران است و اما در نیمه دوم بازی‌ها نیز بازیکنان به خاطر خستگی راه کم می‌آورند.

یزدی ابراز کرد: مسئله که بازهم تکرار می‌کنم این عدم عدالتی است که برای تیم ما وجود دارد که آن‌هم ناخواسته است و کسی را هم مقصر نمی‌دانم ، حالا شاید بخشی از این مشکل در خود شهر ما باشد که نباید اتفاق می‌افتاد و متأسفانه ورزشگاه شهدای نفت را به دلیل استانداردسازی و بهسازی در اختیار نداریم.

یزدی تصریح کرد: ازابتدای شروع لیگ دسته اول فوتبال نیز تمام بازی‌های خانگی‌مان را خارج از استان برگزار کردیم و امید است این مشکل در اسرع وقت برطرف شود از متولیان امر انتظار داریم که هرچه بیشتر به تیم نفت و گاز گچساران کمک شود.

وی ادامه داد: تیم نفت و گاز گچساران می توانست برخی بازی‌ها را با پرواز بیاید و لذا تیمی که به لحاظ ظرفیت نیز فنی و قوی است این شرایط شایسته تیم نفت و گاز گچساران نیست و در این ۶مسابقه هم نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

تعدادی از باخت تیم نفت و گاز گچساران خوشحال هستند

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران افزود: متأسفانه تعدادی هستند که دوست دارند تیم نفت و گاز گچساران بازی‌ها را ببازد که به آن‌ها هم توصیه می‌کنم که تلاشتان را بیشتر کنید!.البته تیم نفت و گاز گچساران ۲ رقیب بزرگ دارد که یکی قیب داخلی و رقیب بیرونی هم همین بُعد مسافت است.

تعدادی به دنبال منافع مالی هستند

یزدی بیان کرد: تعدادی هم هستند که به دنبال منافع هستند و آن منافع وقتی به دست آن‌ها نرسد کارشکنی می‌کنند، متأسفانه برخی فکر می‌کند پولی که در فوتبال است مال آن‌ها و وابسته‌های آن‌هاست و درصدد هستند کاری را انجام دهند که این اتفاقات بیفتد.

سرمربی: دست های پشت در ناکامی فوتبال نفت و گاز گچساران نقش دارد

وی ادامه داد: باشگاه باید بیشتر مراقب باشد و باید هم حواسمان جمع باشد چراکه تیم‌های بزرگ ایران را همین مشکلات داخلی زمین زد بطوریکه تیم استقلال تهران را مشکلات داخلی با مشکل مواجه کرده است.

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت: قطعاً جایی خواهیم رسید که همگان مشاهده کنند چراکه فوتبال مثل ویترین است و همه می‌توانند ببینند و دست‌های که در این فوتبال دارد کار خودش را می‌کند به‌زودی رو خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز حلقه گمشده ما لذت است که نه هوادار لذت می‌برد، نه رسانه ،نه داور جز آن افراد سودجو و آن افرادی که دنبال منافع کثیف در فوتبال هستند لذت می‌برند و بدانند این لذتشان هم موقت است.

نظر شما