شناسهٔ خبر: 69130587 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، در سامانه سامد پاسخگوی مردم شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی 111، به تماس‌های مردمی پاسخ گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، سید علی مرتضوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان شمالی، از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد) در محل استانداری، پاسخ‌گویی مستقیم به مسائل و مشکلات  مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود و به تشریح ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی غیر حضوری به شهروندان پرداخت.
مرتضوی در حاشیه حضور درمرکز سامد گفت: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) گامی موثر در جهت تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات است.

نظر شما