شناسهٔ خبر: 69129813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون عملیاتی نیروی انتظامی استان زنجان:

۲۷۰۰ گزارش مردمی به ۱۱۰ رسیده است

معاون عملیاتی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور ، دو هزار و ۷۰۰ خبر به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شده است، گفت: در واقع این بخش از عملیات فراجا روزانه ۱۱۰ تماس از شهروندان دریافت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مهدی حسنی امروز _شنبه بیست‌ویکم _مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، این سامانه نیز به صورت شبانه‌روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور، دوهزار و ۷۰۰ خبر به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شده است، اضافه کرد: در واقع این بخش از عملیات فراجا روزانه ۱۱۰ تماس از شهروندان دریافت می‌کند.

معاون عملیاتی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه از کل اخبار روزانه یک سوم منجر به عملیات می‌شود، افزود: برخی از تماس‌ها نیز با راهنمایی و ارشاد پاسخ داده می‌شود.

حسنی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی مردم با پلیس است، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند

معاون عملیاتی نیروی انتظامی استان زنجان در ارتباط با رتبه استان در حوزه امنیت نیز گفت: استان زنجان در بخش سرقت جزو استان‌های امن است و سومین استان کشور در حوزه کاهش وقوع جرم را دارد.

وی با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم اضافه کرد: از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود و از طرفی دیگر موجب ارتباط بیشتر با مردم می‌شود.

نظر شما