شناسهٔ خبر: 69114158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

رهبر معظم انقلاب شجاع ترین رهبر جهان است

امام جمعه ایلام گفت: با افتخار عنوان می کنیم که رهبر معظم انقلاب شجاع ترین و شایسته ترین رهبر جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار امروز _ جمعه بیستم مهر_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهار کرد: خطبه نماز جمعه مقام معظم رهبری به زبان عربی خطاب به جبهه مقاومت، مجاهدان لبنان، فلسطین، یمن و رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی و جهان، چنان تأثیرگذار بود که تحسین رسانه‌های دنیا را به دنبال داشت.

وی افزود: پس ازخطبه‌های مقام معظم رهبری تعدادی از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه با وجود تمامی تهدیدها، خود را در معرض تهدیدها قرار داد و نشان داد یکی از شجاع‌ترین رهبران جهان است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: با افتخار می‌گوئیم نه یکی از شجاع‌ترین رهبران جهان، بلکه می‌گوئیم رهبر معظم انقلاب، شجاع‌ترین، خردمندترین، عادل‌ترین، عالم‌ترین، مدیرترین و شایسته‌ترین رهبر جهان است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به پیام حکیمانه، مدبرانه و قاطعانه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه برای دشمن داشت، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این خطبه فرمودند که جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد، با قدرت و صلابت و قاطعیت انجام خواهد داد، در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم، آن‌چه منطقی و معقول و درست است، به‌نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی در وقت و هنگام خود انجام می‌گیرد و این پیام دشمن را در یک حالت انتظار و سردرگمی فرومی‌برد.

وی ادامه داد: دشمنی که چنگ و دندان به ما نشان می‌داد اکنون که در موضع تحقیر و ذلت قرارگرفته است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ نقش محوری در دنیا ایفا کرد و در رأس خبرهای جهان قرار گرفت، افزود: یکی از ویژگی‌های این عملیات این بود که با وجود سانسور شدید رژیم غاصب صهیونیستی، جمهوری اسلامی روایت اول را ایفا کرد و دشمن صهیونیستی نتوانست با وجود سانسور رسانه‌ای، اطلاعات غلط به دنیا دهد و نتوانستند عظمت این عملیات را از دنیا پنهان کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه تمام رسانه‌های دنیا اتفاق نظر دارند که عملیات وعده صادق ۲ تاکنون بی‌سابقه بوده است، اضافه کرد: بعضی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این عملیات بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ جهان و موفقیت‌آمیزتر از حمله وعده صادق یک بوده است و پایگاه‌های امنیتی و نظامی اسرائیل را هدف قرار داده و جمهوری اسلامی با این عملیات به دنیا نشان داد اگر بخواهد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زیرساخت‌های اسرائیل را نابود کند.

وی با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح نیروهای نظامی و انتظامی کشور برای این افتخارآفرینی و قدرت بازدارندگی، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن صهیونیست، در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله، مجاهد خستگی‌ناپذیر سید حسن نصرالله مست بود و رجزخوانی کرد، رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان کشور در حسینیه امام‌خمینی (ره) حضور یافتند و در آن‌جا اعلام کردند که روز جمعه در مصلای تهران اقامه نماز جمعه خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در جنگ نظامی وقتی‌که دو ارتش در مقابل هم قرار دارند اگر یک طرف زمان و مکان عملیات تهاجمی خود را به دشمن اعلام کند، اوج قدرت او را می‌رساند، گفت: فرماندهی معظم کل قوا در این جنگ نرم، زمان و مکان حضور خود را در انظار همه رسانه‌های جهان اعلام کرد و در واقع تهدید دشمن را تحقیر و به تمسخر گرفت و اثربخشی چنین موضع‌گیری از جانب فرماندهی معظم کل قوا به‌مراتب تأثیرگذارتر از یک عملیات نظامی است.

وی اضافه کرد: خیلی از کشورهای منطقه، دارای نیروی نظامی دارای تجهیزات موشک سلاح‌های جنگی هستند اما فاقد چنین فرماندهی هستند که بتوانند عزتمندانه وارد عرصه مقابل دشمن شوند و از مسلمانان مظلوم هم آئین خود دفاع کنند، بنابراین وجود نیروی نظامی داشتن عِده و عُده و سازوبرگ نظامی، بدون فرماندهی فاقد کارایی است.

امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به تهدیدها و هیاهوی رسانه‌ای رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن، افزود: مردم ما آزموده شده هستند، کسانی نیستند که با تبلیغات دشمن مرعوب شوند و برای حفظ جانشان همانند صهیونیست‌ها در سوراخ‌ها پناه بگیرند، مردم ما ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام، ولایت و انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: برخی از رسانه‌های جهان اعلام کردند که کوچک‌ترین تعرض به مراکز نفتی جمهوری اسلامی، قیمت نفت را در بازار جهانی به بیش از ۲۰۰ دلار افزایش می‌دهد این در حالی است که ۴۵ درصد نفت دنیا از تنگه هرمز که اختیار آن در دست رزمندگان اسلام است صادر می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به رژیم غاصب اسرائیل توصیه کرده‌اند چنین حماقتی نکنند و مراکز نفتی جمهوری اسلامی را مورد تعرض قرار ندهید که دنیا تحمل عکس‌العمل جمهوری اسلامی را ندارند و اگر آنها، مرتکب چنین حماقتی شوند، هزاران موشک بالستیک، نقطه زن و فراصوت جمهوری اسلامی، آن‌چنان روزگار آن‌ها را سیاه می‌کند که تمام رژیم اسرائیل را با همه امکاناتش را به عصر حجر بر می‌گرداند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، پوشالی بودن قدرت رژیم منحوس اسرائیل را به نمایش گذاشته شد، تاکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل بعد از یک‌سال نتوانسته حماس را نابود کند، اسرای خود را آزاد کند و به اهداف خود برسد اما رزمندگان حماس و مقاومت، مقاوم‌تر از گذشته قلب اسرائیل را مورد حمله موشکی قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تصور کرد که با شهادت سید حسن نصرالله و ترور ناجوانمردانه برخی از فرماندهان حزب‌الله می‌تواند با یک حمله، جنوب لبنان را تصرف کند و حزب‌الله را نابود کند، اما می‌بینیم چگونه حزب‌الله قوی‌تر از گذشته، شهرهای شمالی اسرائیل را هر روز گسترده‌تر از روز قبل، مورد تهاجم قرار می‌دهد و امروز این رژیم منحوس، راهی برای گریز از این آتشی که خود به پا کرده‌، ندارند.

وی با بیان اینکه قدرت حماس، حزب‌الله و انصارالله، مجاهدین عراقی و از طرفی هم قدرت فوق‌العاده جمهوری اسلامی به اندازه‌ای است که دشمن نمی‌تواند در کشور ما بی‌ثباتی و ناامنی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که تبلیغات دشمن جز هیاهو و برنامه‌های شیطانی برای جنگ روانی چیزی دیگری نخواهد بود.

نظر شما