شناسهٔ خبر: 69113428 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان مطرح کرد

لزوم بازنگری در قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها

مدیر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان گفت: قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها نیازمند به‌روزرسانی بر اساس شرایط و نیازهای کنونی شهرها است؛ این بازنگری‌ها باید با همکاری و مشورت شهرهای مختلف کشور انجام شود تا قوانین جامع‌تر و کاربردی‌تری برای مدیریت تخلفات ساختمانی تدوین شود.

صاحب‌خبر -

مهرداد محلوجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت کنونی قوانین ماده ۱۰۰ اظهار کرد: در سال‌های اخیر تغییرات جدیدی در قوانین ماده ۱۰۰ ایجاد نشده و همچنان بر اساس روال سابق عمل می‌شود؛ هرچند صحبت‌هایی در مجلس برای ایجاد تغییرات در این قوانین مطرح شده است، اما تا این لحظه هیچ مصوبه جدیدی اعلام نشده است.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری و به‌روزرسانی بعضی قوانین ماده ۱۰۰، به خلاء‌های موجود در این ماده افزود: بررسی و جمع‌بندی از وضعیت اجرای ماده ۱۰۰ در شهرهای مختلف کشور ضروری است؛ هر شهر ممکن است چالش‌های خاص خود را در اجرای این قوانین تجربه کند و لازم است این گپ‌ها و نواقص مورد بررسی قرار گیرند.

مدیر کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگرچه ما به جمع‌بندی‌هایی در این خصوص رسیده‌ایم، اما هنوز نسخه نهایی و جامعی برای ارائه آماده نیست.

محلوجی گفت: قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها نیازمند به‌روزرسانی بر اساس شرایط و نیازهای کنونی شهرها است؛ این بازنگری‌ها باید با همکاری و مشورت شهرهای مختلف کشور انجام شود تا قوانین جامع‌تر و کاربردی‌تری برای مدیریت تخلفات ساختمانی تدوین شود.

نظر شما