شناسهٔ خبر: 69108157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایتالیا ۲-۲ بلژیک: یک کارت بازی را تغییر داد!

ایتالیا و بلژیک در دیداری جذاب در ورزشگاه المپیکو که دو نیمه متفاوت داشت، به تساوی ۲-۲ رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل بازی به نظر می‌رسید که ایتالیا کار راحتی برای کسب یک پیروزی ارزشمند دارد اما در دقایق پایانی نیمه اول بلژیک به بازی برگشت و کار به جایی رسید که این تیم در نیمه دوم برای تکمیل کامبک و پیروزی می‌جنگید. با این حال نبرد دو تیم در نهایت با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید.

ویدئو: 355506

ترکیب دو تیم

ایتالیا: دوناروما، کالافیوری، باستونی، دی‌لورنزو، دی‌مارکو، تونالی، ریچی، فراتزی، کامبیاسو، پلگرینی، رتگی

بلژیک: کاستیل، تیته، فیز، دباست، دی کویپر، مانگالا، تیلمانس، تروسار، دکتلار، دوکو، اوپندا

در همان دقیقه ۱ روی پاس عالی از سمت دی‌مارکو، کامبیاسو به توپ رسید و ایتالیا را پیش انداخت. ایتالیا این اختلاف گل را با گل رتگی به دو رساند و در ادامه هم فرصت‌هایی برای زدن یک گل دیگر داشت.

با این حال در دقیقه ۴۰ بود که تغییر بزرگی در بازی ایجاد شد و ایتالیا دیگر نتوانست پیشروی کند. پس از تکل خطرناک پلگرینی، داور که او را با کارت زرد جریمه کرده بود، پس از بازبینی صحنه، رنگ کارتش را به قرمز تغییر داد و این بازیکن را اخراج کرد.

با این اتفاق بلژیک که تا پیش از این صحنه نتوانسته بود دروازه ایتالیا را تهدید کند، صاحب توپ و میدان شد و دو دقیقه پس از اخراج پلگرینی به گل اول دست یافت.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم ایتالیا حرفی برای گفتن نداشت و این بلژیک بود که با انگیزه بسیار برای تغییر نتیجه وارد زمین شد. در دقیقه ۶۱ تروسار بازی را به تساوی کشاند و پس از آن بلژیک برای زدن گل سوم تلاش کرد. با این حال ایتالیا که کاملاً در لاک دفاعی فرو رفته بود، توانست مقاومت کند و یک امتیاز خانگی‌اش را حفظ کند.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

1مشکی

2093356

در دقیقه ۱ دی‌مارکو از سمت چپ توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد، جایی که کامبیاسو منتظر توپ بود و دروازه بلژیک را باز کرد.

2مشکی

2093357

گل دوم ایتالیا در بیست و چهارمین دقیقه بازی به ثمر رسید. پس از اینکه شوت کامبیاسو را دروازه‌بان دفع کرد، روی ریباند رتگی بازی را ۲-۰ کرد.

2مشکی1

2093358

بلژیک در دقیقه ۴۲ توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. روی یک کار تیمی عالی، دی‌کویپر در پشت محوطه جریمه به توپ رسید و با یک ضربه زیبا حساب کار را ۲-۱ کرد.

2مشکی2

2093360

۱۶ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که بلژیک توانست گل مساوی را بزند. پس از ارسال کرنر و ضربه سر فیز، تروسارد در مقابل دوناروما بر روی توپ اثر گذاشت و این دروازه‌بان را تسلیم کرد.

نظر شما