شناسهٔ خبر: 69101463 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

شب شعر مقاومت در سیریک برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، محمد پیشان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شب شعر مقاومت  به مناسبت بزرگداشت حافظ و گرامیداشت شهید مقاومت سید حسن نصرالله با میزبانی انجمن شعر ستارگان زنبر شهرستان سیریک و با حضور انجمن های شعر شرق استان سه شنبه 17مهر با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان، بسیج هنرمندان، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر بندر سیریک و بخشداری مرکزی در سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

پیشان بیان کرد: برگزاری جشنواره های مشترک ادبی موجب تبادل فرهنگی و بالا رفتن سطح کیفی آثار ادبی اعضای انجمن شعر شهرستان می شود. اعضای انجمن شعر شهرستان با حضور در این مراسم ها می توانند علاوه بر کسب تجربه، از محضر اساتید شعر استان بهره مند شده و از دانش ادبی این اساتید در مسیر رشد ادبی بهره گیرند.

شایان ذکر است: در این شب شعر دبیر و اعضای انجمن های شعر دوشنبه های هرمزگان، انجمن شعر و دریای هرمزگان، انجمن شعر بهشت جنوب رودان، انجمن شعر مرکزی رودان، انجمن شعر خلیج فارس میناب و انجمن شعر سادرمن جاسک حضور داشتند و در مجموع بیش از 30 شاعر در این شب شعر استانی به شعر خوانی پرداختند.

گفتنی است: در پایان این محفل ادبی که با حضور مسئولان و مدیران این شهرستان برگزار شد با اهدای لوح تقدیر از شاعران تجلیل بعمل آمد.

نظر شما