شناسهٔ خبر: 69082599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تأکید کرد؛

اجرای ۱۷ پروژه شهری در اولویت شهرداری مشهد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در راستای مدیریت منابع و تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری، در جلسه ابتدایی ۱۷ پروژه محوری در اولویت عملکردی شهرداری مشهد قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسین حسامی در حاشیه جلسه مشترک کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر با شهردار و معاونان شهرداری مشهد، اظهارکرد: در این جلسه یکی از محوری‌ترین موضوعات، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، مالی و نقدینگی پروژه‌ها بود.

وی گفت: در گام نخست، به دنبال پایش پروژه‌های کلیدی و اساسی برای دوره ششم مدیریت شهری، همچون فاز یک خط ۳ مترو هستیم و تأکید جدی ماست که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

حسامی با تاکید بر لزوم همفکری و تعامل برای تامین و تزریق منابع مالی به این پروژه، افزود: دیگر دغدغه جدی ما، تأمین منابع مالی پروژه‌های نیمه‌تمام شهری است؛ معاونت‌های مالی و اقتصادی باید در این خصوص پای کار بیایند و گره‌گشایی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس محور دیگر مورد توجه شورای ششم را پروژه‌های مصوب در آلبوم بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری دانست و تصریح کرد: تعیین‌تکلیف و نهایی‌سازی قرارداد خرید اتوبوس و واگن‌های خط ۱ قطارشهری از جمله این پروژه‌هاست.

حسامی گفت: از سوی دیگر تاکید جدی ماست که پروژه‌های مصوب مهم و مورد نیاز مردم، باید کلنگ‌زنی شود؛ حتی اگر بهره‌برداری از آن‌ها به دوره‌ بعدی موکول گردد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت منابع مالی در اجرای پروژه‌های شهری، افزود: برهمین اساس، در این جلسه، فهرست ۵۶ کلان‌پروژه‌ و پروژه محوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا برای شهرداری اولویت اجرا شود.

حسامی اظهارکرد: از این پروژه‌ها، ۱۷ پروژه مورد تأکید جدی شورای اسلامی شهر قرار گرفت و در جلسه بعدی با بررسی نهایی پروژه های آلبوم بودجه، تعدادی کلان پروژه در حوزه های مختلف به عنوان پروژه‌های محوری در اولویت قرار خواهد گرفت.

46

نظر شما