شناسهٔ خبر: 69082516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

حسینعلی امیری استاندار فارس شد

«حسینعلی امیری» با تصویب هیات وزیران به‌ عنوان استاندار فارس انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

قدس آنلاین: حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت با اعلام این موضوع اظهار داشت: ضمن مشکلاتی که در استان فارس وجود دارد ولی این استان ظرفیت‌های بسیاری خوبی در زمینه های گردشگری، زیارتی، پزشکی (توریست‌درمانی) و تاریخی دارد.

وی افزود: دانشگاه شیراز یکی از قطب‌های علمی کشور است و می‌توان در آنجا شرکت‌های دانش‌بنیان را راه‌اندازی و منطقه ویژه گردشگری ایجاد کرد.

استاندار فارس با تاکید بر این که می‌توان تسهیلات برای علاقه‌مندان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) از نقاط مختلف دنیا به این استان فراهم کرد، تصریح کرد: ورودی‌ها و مکان هایی که در استان فارس وجود دارد باید توسعه و رونق پیدا کند.

وی با اشاره به این که استفاده از خانم‌ها در مناصب مدیریتی و تربیت مدیران جوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از دولت بود، گفت: امیدوارم بتوانم در استان فارس با توجه به تجربه‌ای که در بخش‌های مختلف در جهت نوسازی نیروی انسانی از جمله در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داشتم، مدیر جوان برای نظام تربیت کنم.

امیری افزود: متصل کردن راه‌های استان فارس به راه‌آهن استان خوزستان و از آنجا به خرمشهر و سپس به بصره و عراق می‌تواند در جهت توسعه این استان که یکی از استان‌هایی است که می‌تواند در تولید مرکبات و تولیدات باغی نقش اساسی در توسعه کشور داشته باشد، نقش موثری ایفا کند.

وی در پایان بیان کرد: دعا کنید خداوند کمک کند که به محبت مردم فارس و اعتماد آقای رئیس جمهور و اعضای دولت پاسخ مناسبی دهم.

حسینعلی امیری متولد ۱۳۴۵ در شهر سنقر استان کرمانشاه است، وی پیش از این قائم‌مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور، معاون امور مجلس رئیس جمهور، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عضو شورای نگهبان و رئیس کل دادگستری استان های خوزستان، کردستان و فارس بوده است.

نظر شما