شناسهٔ خبر: 69082050 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرانه باختری زیر چکمه های اشغالگران؛ از یورش تا کشتار و بازداشت

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی همزمان با ارتکاب جنایات در غزه و لبنان در کرانه باختری نیز دست به یورش، کشتار و بازداشت فلسطینی ها زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش امروز چهارشنبه ایرنا، العربی الجدید در گزارشی با اشاره به ادامه یورش های نظامیان صهیونیست به کرانه باختری آورده است: تشدید و تنش در کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته تاکنون ادامه دارد و شاهد حملات متوالی ارتش اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری هستیم.

اوایل بامداد امروز نظامیان اشغالگر منزلی را در شهرک «عقابا» در شمال طوباس در کرانه باختری مورد یورش قرار داده و یک فلسطینی را به شهادت رساندند.

به دنبال حمله اشغالگران اسرائیلی به شهرک «جبع» در جنوب جنین، مبارزان مقاومت با آنها درگیری شدند و نبرد سختی جریان دارد.

ارتش رژیم اشغالگر ۳۰ فلسطینی را طی ساعات گذشته بازداشت کرده است و این را باشگاه اسیر فلسطینی در بیانیه خود اعلام کرد. ۲۳ فلسطینی در الخلیل و شماری دیگر در بیت لحم و نابلس در شمال و قدس بازداشت شده اند.

العربی الجدید گزارش داد: نظامیان اشغالگر بامداد امروز دو جوان را از شهرک «جبع» در جنوب جنین بازداشت کردند. «منتصر سمور» مدیر باشگاه اسیران فلسطین در جنین گفت: «جهاد طاهر فشافشه» و «مصعب جبر فشافشه» به دنبال یورش به این شهرک جبع بازداشت شده و اشغالگران منازل آنها را به هم ریختند.

همچنین نظامیان اشغالگر در قلقیلیه نیز یک جوان را بازداشت کردند. در شهرک «عقابا» در شمال طوباس در کرانه باختری نیز یک جوان ۳۷ ساله به شهادت رساندند.

نظامیان اشغالگر به روستای الولجه در غرب بیت لحم نیز یورش بردند. در جریان یورش به قلقیلیه دو جوان به دست اشغالگران بازداشت شدند.

نظر شما