شناسهٔ خبر: 69060925 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گفت وگو با ایرنا؛

بازیگر کودک «بامبالا ۲»: برای بازی در این فیلم هیچ تپقی نزدم

تهران- ایرنا- بازیگر کودک «بامبالا ۲» به کارگردانی آرش معیریان که در جشنواره سی و ششم فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان حضور دارد، می‌گوید: برای بازی در این فیلم اصلا تپق نزدم و برای رسیدن به این تجربه تلاش زیادی کردم.

صاحب‌خبر -

ماهتیسا پسندیده در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آقای آرش معیریان برای این که بتوانم بازی خوبی از خودم نشان دهم زحمات زیادی برای من کشیدند و در این کار کلی خاطره داشتیم و خوشحال بودم. در «بامبالا ۲» خیلی چیزها یاد گرفتم.

او که در جشنواره فجر امسال قرار است در نقش اصلی کودک دو کار سینمایی دیگر به کارگردانی منوچهر هادی «بی تو بی‌بهشت» و بهرام بهرامیان «نی‌لبک» به چهل و سومین دوره این رویداد بین‌المللی بیاید، افزود: در «بامبالا ۲» که برای من خیلی با ارزش بود یاد گرفتم که مقابل دوربین تپق نزنیم و نخندیم و به حرف‌های کارگردان خوب گوش بدیم. تمرکز در بازی بزرگترین درسی بود که در این کار یاد گرفتم و این شد که بازیگر خوبی شدم.

بازیگر کودک «بامبلا ۲»: برای بازی در این فیلم هیچ تپقی نزدم

کوچولو باشی یا بزرگسال، مهم این است که توانایی خودت را نشان دهی

بازیگر «پوست شیر» می‌گوید: مهم نیست کوچولو باشی با بزرگسال. مهم این است که با کارهای خوب و توانایی هایی که داری نشون بدهی بازیگر خوبی هستی.

بازیگر کودک «بامبلا ۲»: برای بازی در این فیلم هیچ تپقی نزدم

آرزوی بعدی‌ام رفتن به جشنواره فجر است

این بازیگر کودک گفت: اولین آرزویم محقق شد اگرچه به این زودی‌ها به آن فکر نمی‌کردم و به خودم گفته بودم وقتی کلاس دوم بروم به جشنواره فیلم کودک می‌آیم. آرزوی بعدی‌ام رفتن به جشنواره فجر است. البته آرزوی من در کنار اینها، این است که درس‌هایم را خوب بخوانم، بازیگر موفق و یک ورزشکار خوب بشوم.

بازیگر باید تمرکز داشته باشد، هدفش را پیدا و برای رسیدن به این هدف تلاش کند

پسندیده از ماهر شدن در موسیقی هم به عنوان یکی دیگر از آرزوهایش اسم برد و افزود: مطمئن هستم که در زندگی و بازیگری‌ام قرار است اتفاق‌های خوبی بیفتد. بازیگر باید تمرکز داشته باشد، هدفش را پیدا و برای رسیدن به این هدف تلاش کند.

بازیگر ۷ ساله مجموعه «غریبه» به تجربه بازی خود در فیلم سینمایی «نی‌لبک» اشاره کرد و گفت: در این فیلم که بالای ۹۰ دقیقه است در ۵ روز توانستم در بازار بزرگ تهران بدون هیچ تپقی و پردیالوگ کار کنم.

وی که در زمان حاضر در سریالی به کارگردانی منوچهر هادی در حال ایفای نقش است افزود: پدر و مادرم در این راه به من خیلی کمک کردند. دوست داشتم بازیگر خوبی شوم و به جشنواره بروم که دارم به این آرزوهایم می‌رسم. اما فکر نمی‌کردم به این زودی‌ها اتفاقی مثل این برایم بیفتد. تلاش زیادی کردم تا به این تجربه برسم.

نظر شما