شناسهٔ خبر: 69058757 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نکوداشت «فاتح» در کرج برگزار می‌شود

عصر روز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ گرامیداشت محمد صادق فاتح یزدی بنیان گذار کرج نوین در سالن فرهنگی میلاد کرج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جام جم البرز،محمدباقر هوشیار مدیرعامل بنیاد خیریه فاتح در حاشیه این گرامیداشت در جمع اصحاب رسانه گفت:از زمانی که مسئولیت بنیاد خیریه فاتح را بر عهده گرفتیم طبق ارزیابی‌های میدانی و دیدگاه‌های مردمی تعجب کردیم که در مدت این سال‌ها چرا برای شخصیت وارسته و درخشان جناب آقای فاتح هیچ بزرگداشتی برگزار نشده است که همین موضوع باعث شد تا برای برپایی این نکوداشت برنامه ریزی شود.
وی افزود: خوشبختانه زمانی که با مسئولین استانی موضوع بزرگداشت را مطرح کردیم با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم و همه عزیزان اعتقاد داشتند که آقای فاتح در طول ایام زندگی خود برای کرج بسیار اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف مانند درمانی، فرهنگی، آموزشی و... انجام داده اند که باید به شایستگی از آن تقدیر شود.
مدیرعامل بنیاد خیریه فاتح خاطره نشان کرد:آقای فاتح جزو نادر شخصیت‌هایی هستند که در حوزه‌های مختلف مانند زمینه تجارت و صنعت کارخانجات متعددی احداث کردند و همچنین موقوفات ایشان بسیار ارزشمند بوده که در مجموع در مسیر توسعه کلانشهر کرج نقش بسزایی داشتند.
هوشیار با اشاره به این موضوع که یادآوری خدمات آقای فاتح بسیار حائز اهمیت است اظهار داشت:در مدتی که از مسئولیت بنده طی می‌شود سوال بسیار مهمی در ذهنم ایجاد شده که چرا در گذر زمان موقوفاتی که از سوی آقای فاتح انجام شده نام ایشان حذف شده است، اما با تشکیل کارگروه مردمی تلاشمان بر این می‌باشد که هرساله با برگزاری بزرگداشتی بتوانیم خدمات بزرگ آقای فاتح را به تصویر بکشیم.
وی در ادامه بیان کرد:یکی از اقدامات جدید و با ارزش در برگزاری نکوداشت ذکر این مورد می‌باشد که طی ارزیابی‌های صورت گرفته در کارگروه، به افرادی که در عرصه‌های مختلف اعم از درمان، کارآفرینی، مدرسازی، دانش بنیان خدمات شایسته‌ای در استان البرز انجام دادند نشان «فاتح» اهدا می‌شود.
هوشیار در پایان گفت: با تلاش دوستان و همکاری حوزه هنری استان فیلمی تهیه شده است که شامل خاطرات و اقدامات آقای فاتح می‌باشد و همچنین ویژه نامه‌ای طراحی شد که حاوی پیام دوستداران و زندگی نامه آقای فاتح است.

نظر شما