شناسهٔ خبر: 69049301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| برگزاری اختتامیه رقابت‌های ورزشی آسایشگاه خیریه کهریزک

شهرری - ایرنا - آیین اختتامیه رقابت‌های ورزشی توان‌یابان آسایشگاه کهریزک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ری با هدف افزایش روحیه این افراد روز دوشنبه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این آیین فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران و معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و جمعی از مسئولان شهری با ورزشکاران سالمندان آسایشگاه کهریزک دیدار و ملاقات کردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این آیین گفت: حضور معلولان در جامعه تجسم عینی عظمت خلقت پروردگار و بیانگر قدرت جسمی و روحی انسان ها است.

مهدی باب الحوائجی اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و به ویژه ورزشی می تواند به بالا رفتن روحیه نشاط و ایجاد تحرک و شادابی و به تبع آن افزایش امید و انگیزه برای داشتن زندگی و آینده ای بهتر در میان جامعه توانمند و قوی معلولان مؤثر باشد.

در این دیدار که با استقبال مسوولان، کارکنان و پرستاران آسایشگاه همراه بود، مدیران شهرستان ری با حضور بر سر مزار بنیانگذار آسایشگاه کهریزک مرحوم دکتر محمدرضا حکیم زاده حاضر و با هدیه شاخه گل و قرائت فاتحه از خدمات وی قدردانی کردند.

پس از آن یکی از مسئولان آسایشگاه کهریزک توضیحاتی را در خصوص وضعیت این مرکز، تعداد سالمندان و سایر بخش ها ارائه کرد.

در ادامه این دیدار مسئولان و مدیران شهری شهرستان ری از توان یابان ورزشی آسایشگاه کهریزک تجلیل به عمل آوردند.

موسسه خیریه کهریزک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز خیریه در حوزه نگهداری سالمندان و معلولان است که از سال ۱۳۵۱ در این حوزه فعالیت دارد و اکنون بیش از ۳۲۰۰ نفر سالمند، معلول، بیمار ام اس و کودک معلول ذهنی و اتیسم در ۲ آسایشگاه کهریزک تهران و البرز زندگی می‌کنند.

نظر شما