شناسهٔ خبر: 69037802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مطفری‌زاده: نباید اینقدر نوسان داشته باشیم/ همه بازی‌ها باید VAR داشته باشد

مدیرعامل تراکتور معتقد است تیمی که می‌خواهد در جدول جایگاه بالا داشته باشد، باید تمرکز بیشتری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سعید مظفری‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل فولاد در هفته هفتم در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این باخت گفت: واقعا شکست تلخی بود و ما نباید اینقدر نوسان داشته باشیم. تیمی که می‌خواهد در جدول جایگاه بالا داشته باشد، باید تمرکز بیشتری داشته باشد و باید باهم بنشینیم و علت شکست را بررسی کنیم تا دیگر نتایج این چنینی تکرار نشود.

مظفری زاده در مورد حکم پرونده بیرانوند گفت: مسئولان حقوقی باشگاه ما پیگیر هستند و این مسائل چون تخصصی است، خود بخش حقوقی و خود آقای علیرضا بیرانوند پیگیر هستند چون ما اعتقاد داریم حق با او است.

وی همچنین در خصوص صحنه‌های داوری این بازی افزود: به هر حال من خودم داور بودم و دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم ولی حالا که VAR هست انتظار داریم اشتباهات به حداقل برسد و وقتی یک صحنه این چنینی اصلا پخش نمی‌شود، بیشتر هواداران را حساس می‌کند. باید صحنه های مشکوک مثل همه جای دنیا پخش شود تا شک و شبهه‌ای نباشد. این رفتار فقط به شائبات می‌افزاید و یک نکته دیگر این سیستم باید در همه بازی‌ها باشد و دیدیم در یک بازی VAR نبوده و یک تیم از این مسئله منتفع شده است. اینکه یک بازی باشد و یک بازی نباشد، یعنی شرایط یکسان نیست و ما به جد خواهان این هستیم که همه بازی‌ها VAR داشته باشد و مثل همه جای دنیا این سیستم برای ما هم کاربرد داشته باشد.

مدیرعامل تراکتور درباره بازی بعدی این تیم در آسیا و شرایط برگزاری آن اظهار داشت: ما مکاتبه‌ای نداشتیم و هیچ اطلاعی نداریم. ما منتظر هستیم تا AFC برنامه و نظرش را اعلام کند.

او همچنین در مورد مسئله ورود بانوان به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: ما اصلا بلیت فروشی نداشتیم و از رسانه باشگاه هیچ اطلاع رسانی نداشتیم اما فقط از هوادار یارها که در بازی‌های بعدی برای حضور بانوان که قرار است حضور داشتند، دعوت کردیم تا باشند و از مسائل انتظامی شرایط مهیا شود و به گونه‌ای برای بازی‌های بعدی تمرین داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما