شناسهٔ خبر: 69036077 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیانیه پایانی همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران؛

کشتار دسته جمعی در لبنان و غزه با حمایت آمریکا انجام می‌شود

در بیانیه پایانی همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران آمده است: بی تردید ترور، کشتار دسته جمعی، قتل عام زنان و کودکان، بمباران مناطق مسکونی در لبنان و غزه با حمایت آمریکا صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در بیانیه پایانی همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آمده است: به دشمنان اسلام و امت اسلام بویژه رژیم سفاک و گرگ خونخوار منطقه اعلام می‌کنیم، ادامه توحش و خشونت، نسل کشی و کودک کشی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد اما پایان عمر ننگین شما را سرعت بخشیده و عذابتان را بیشتر خواهد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسمِ الله الّرحمنِ الّرحیم

اُولئکَ حزبُ اللهِ، اَلا انَّ حزبَ اللهِ همُ المفلحونَ (مجادله/۲۲)

مقارن با اولین سالگرد عملیات افتخار آفرین طوفان الاقصی و شکست‌های پی در پی رژیم کودک‌کش صهیونیستی همچنان جهان شاهد اقدامات جنون‌آمیز سگ هار استکبار جهانی در منطقه است. بی تردید ترور و توحش، کشتار دسته جمعی، قتل عام زنان و کودکان، بمباران مناطق مسکونی در لبنان و غزه با حمایت و چراغ سبز دولت‌های غربی، آمریکای جنایتکار، انفعال نهادهای حقوق بشری و سکوت دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و جهان صورت می‌گیرد که ناقض حقوق اولیه حیات انسانی و کلیه قوانین حقوق بشری و قواعد بین المللی است.

لذا ما اساتید دانشگاه‌های تهران گردهم آمده‌ایم تا ضمن بیان حمایت همه جانبه از فرمایشات داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه بی‌بدیل و کم نظیر «جمعه نصر» و محکومیت جنایات صهیونیستی در غزه و لبنان به ویژه ترور سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله، و سردار سرافراز جهان اسلام شهید نیلفروشان به جهان اعلام داریم؛

۱. استادان دانشگاه‌های ایران اسلامی در لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان که فرمودند؛ «أداءُ الدّینِ للُبنانَ الجَریحِ المُدمَی هو واجبُنا وواجبُ المسلمینَ جمیعًا» خود را در کنار مردم مقاوم و مظلوم لبنان دانسته و از هیچ گونه کمک مالی و جانی دریغ نخواهیم کرد.

۲. در راستای این فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که «هر ضربه به رژیم صهیونیستی از سوی هر کس و هر مجموعه، خدمت به کلّ منطقه و بلکه به کلّ انسانیّت است.» مراتب امتنان و سپاس خود را سپاه اسلام در اجرای عملیات با شکوه و معجزه آسای وعده صادق ۲ اعلام داشته و در انتظار عملیات‌های بعدی آنها هستیم.

۳. همچنین مقاومت و دفاع جانانه غیورمردان مقاومت از حماس در غزه، حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، کتائب و حشدالشعبی در عراق و هر نقطه دیگر جهان ستوده و از این حق قانونی و مشروع آنها دفاع می‌کنیم.

در پایان خطاب به دشمنان اسلام و امت اسلام بویژه رژیم سفاک و گرگ خونخوار منطقه اعلام می‌کنیم، ادامه توحش و خشونت، نسل کشی و کودک کشی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد اما پایان عمر ننگین شما را سرعت بخشیده و عذاب تان را بیشتر خواهد کرد. چنانچه رهبر شجاع و حکیم ما خطاب به شما فرمودند: این رژیم خبیث، بی‌ریشه و مصنوعی و ناپایدار است و صرفاً با تزریق حمایت‌های آمریکا خود را بِه زحمت بر سر پا نگه داشته است؛ و این هم دیری نخواهد پایید؛ باذن الله تعالی. دلیل واضح این ادّعا آن است که اکنون یک سال است که دشمن با هزینه‌کرد چندین میلیارد دلار در غزّه و لبنان و با کمک همه‌جانبه‌ی آمریکا و چند دولت غربی دیگر در رویارویی با چند هزار مرد مبارز و مجاهد فی‌سبیل‌الله که محصور و ممنوع از هر گونه کمک از خارجند، شکست خورده و تنها هنرشان بمباران خانه‌ها و مدرسه‌ها و بیمارستان‌ها و مراکز جمعیّتی غیر مسلّحین بوده است! امروز به تدریج خود باند جنایتکار صهیونیست هم به این نتیجه رسیده‌اند که بر حماس و حزب‌الله هرگز پیروز نخواهند شد.

ان شاء الله تعالی

نظر شما