شناسهٔ خبر: 69035486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار مهدوی:

علیرغم توطئه های ۴۵ساله دشمنان، انقلاب اسلامی همچنان سرافراز و سربلند ایستاده است

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:دشمن ۴۵ سال است توطئه‌های مختلف را در کشور ما طراحی و اجرا می‌کند اما شاهدید که علی رغم تلاش دشمن همچنان انقلاب اسلامی سرافراز، سربلند و سرو قامت در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار  الرضا علیه السلام استان در جمع خانواده‌های پاسداران گمنام امام زمان( عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان ضمن قدردانی از زحمات همسران و خانواده‌های پاسداران اظهار داشت: خط مقدم مبارزه با استکبار همسران شما در مجموعه سپاه هستند و اگر موفقیتی در سازمان وجود دارد بخشی از آن مرهون زحمات خانواده‌ها است.

 وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که امروز شما پاسداران در مجموعه کاری حقیقتاً در پیکار با دشمنان اسلام و انقلاب در خط مقدم هستید افزود: مثل جنگ ۸ ساله دفاع مقدس که به ظاهر خط مقدم و خاکریزی داشتیم، نیروها اعزام می‌شدند و به لحاظ فیزیکی قابل رویت بود اینطور نیست در جنگ نرم و نبردی که امروز دشمن با تمام توان به ما تحمیل کرد جنگ نامرئی است  که به ظاهر دیده نمی‌شود ولی در واقعیت دشمن با تمام توان وارد میدان شده تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: اگر امروز شاهد هستید که امنیت برقرار است و در کنار ما کشور افغانستان و در منطقه کشورهایی مثل عراق، سوریه، لبنان و  غزه امروز شاهد هستید چه وضعیت‌هایی وجود دارد فکر نکنید چنین وضعیت‌هایی برای ما برنامه‌ریزی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این وضعیت‌های حاکم بر کشورهای منطقه ۴۰ سال است که برای کشور ما نیز طراحی شده است و به همه نسخه‌هایش عمل کردند و به انواع و قالب‌های مختلف با دست‌های مخملین و چهره‌های متفاوت بر علیه انقلاب اسلامی برنامه داشتند اما دشمن تاکنون موفق نشده است.

سردار مهدوی اظهار داشت: ظرف کمتر از سه ماه چندین گروه تروریستی در شرق کشور به اشکال مختلف ورود پیدا کردند و بنا داشتند به امنیت ما خدشه وارد کنند اگر همه این توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود به عنایت خداوند، نگاه ویژه ائمه اطهار علیهم السلام و امام عصر( عج) و وسیله اش شما پاسداران هستید.

وی ابراز داشت: اگر تیم هایی که ورود کردند، شناسایی شدند و موفق نشدند اقدامات خود را پیاده کنند به دلیل بیداری، هوشیاری و هوشمندی است که خداوند به فرزندان این نظام و انقلاب و پاسداران کمک عنایت فرموده است که توانستند توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کنند و امنیت را به ملت هدیه دادند.

 فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان عنوان کرد: خیلی از نوع کار همسران شما قابل بیان و ارائه نیست خیلی از چیزها باید در گمنامی و در سینه‌ها برای همیشه محفوظ بماند در دنیایی که هر توطئه ای را برای کشورهای منطقه اجرا می‌کنند تمام وضعیت آن کشور به هم می‌ریزد.

 وی بیان کرد: دشمن ۴۵ سال است توطئه‌های مختلف را در کشور ما طراحی و اجرا می‌کند اما شاهدید که علی رغم تلاش دشمن همچنان انقلاب اسلامی سرافراز، سربلند و سرو قامت در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

سردار مهدوی ادامه داد: اگر مقایسه کنید جمهوری اسلامی در برابر استکبارجهانی  ایستاده و در جا نمی‌زند اگر امروز به اسرائیلی که هیچکس در دنیا جرات نمی‌کند اخمی نشان دهد موشک باران می‌کنیم به واسطه اقتداری است که فرزندان انقلاب در کشور به وجود آوردند که مدیون زحمات شبانه روزی شما است.

وی اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی حفظ شده و دشمن ناکام مانده است به وجود ارزشمند، مقتدرانه و هوشیارانه فرزندان انقلاب و پاسداران سبزپوش بوده است و ما زمانی موفق هستیم و درست کار می‌کنیم که فکر ما آسوده باشد و این زمانی حاصل می شود که خانواده‌ای داشته باشیم که آرامش را به همسران و فرزندانشان هدیه کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان بیان داشت: قطعاً در این جهاد عظیمی که برای حفظ اسلام و انقلاب به کار رفته است؛ همسران در ثواب این پاسداری شریک هستند. ثوابی که پاسداران  وقتی تیمی کشف و توطئه دشمن خنثی می‌شود و حادثه‌ ناگواری اتفاق نمی‌افتد بدون شک به همان نسبت همسران نیز بهره‌مند می‌شوند و برکاتش را خداوند به زندگیتان نازل می‌کند.

 شرطش این است که با خدا معامله کنید و توکل به خدا داشته باشید و برکاتی خدا به شما و فرزندانتان نازل می‌کند که نصیب سایر افراد جامعه نمی‌شود.

 انتهای پیام

نظر شما