شناسهٔ خبر: 69035309 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

انگلیس: حمله موشکی ایران به اسرائیل هولناک بود

انگلیس: حمله موشکی ایران به اسرائیل هولناک بود

نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه با اشاره به هولناک بودن حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق-2، بر لزوم تنش‌زدایی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

فارس: نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه با اشاره به هولناک بودن حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق-۲، بر لزوم تنش‌زدایی تاکید کرد.

انگلیس: حمله موشکی ایران به اسرائیل هولناک بود

 استارمر در مقاله‌ای در روزنامه «ساندی تایمز» نوشت: «حمله هولناک هفته گذشته ایران  به اسرائیل ما را به نقطه خطرناکی رساند.»

او ادامه داد: «درگیری ایران و اسرائیل می‌تواند عواقب فاجعه باری برای خاورمیانه و کل جهان داشته باشد. هر دو طرف باید از این تهدید فاصله بگیرند و هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از آن انجام دهند.»

برخی تحلیلگران معتقدند عبور موشک‌های  ایران از لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در انتقام موشکی سه‌شنبه شب گذشته مقام‌های غربی را به این نتیجه رسانده که تهران ممکن است در مراحل بعدی درگیری محتمل به اقدامات زهردارتر علیه رژیم صهیونیستی روی بیاورد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب گذشته باصدور دو اطلاعیه با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و فرماندهان سپاه اعلام کرد که ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده است.

 

نظر شما