شناسهٔ خبر: 69033945 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان:

همبستگی مردم و حکومت خاری در چشم دشمنان است / ایران هراسی طرحی شکست خورده است

اهواز - ایرنا - مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان ایران هراسی را از سوی دشمنان یک طرح شکست خورده دانست و گفت: اتحاد و همبستگی مردم و حکومت خاری در چشم دشمنان بوده و جبهه مقاومت نیز تا برقراری صلح و آرامش در منطقه روز به روز تقویت می شود.

صاحب‌خبر -

اکبر حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقتدارنظام جمهوری اسلامی برای مواجهه با تهدیدهای گسترده امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: کشور اسلامی ما برای اولین بار نیست که مورد تهدید قرار می گیرد اما این بار به دلیل آسیب‌های شدیدی که درپی حمله موشکی ایران اسلامی به زیرساخت‌های نظامی رژیم صهیونیستی وارد شد، نخست وزیر و فرماندهان این رژیم کودک کش را به شدت عصبانی کرده و هر روز شاهد تهدیدهای مختلفی از سوی آن ها هستیم.

وی افزود: برپایی نماز باشکوه جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلی تهران، سفر وزیر امور خارجه کشور به سوریه و لبنان و سفر رئیس جمهورمان به قطر در روزهایی که دشمن به صورت مستقیم ما را تهدید به حمله نظامی کرده است، نشان دهنده اقتدار و عزت این نظام اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان خوزستان ادامه داد: سفرهای بین المللی مقامات ایران و برپایی نماز جمعه باشکوه تهران ضمن تحقیر دشمن، روحیه دو چندانی را نیز در جبهه مقاومت برای ایستادگی هرچه بهتر مقابل رژیم صهیونیستی، ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین سخنرانی رهبر معظم انقلاب به زبان عربی برای جهانیان پیام های ارزشمندی داشت و نشان داد که ایران از سایر کشورهای اسلامی و مسلمان جدا نیست و مانند برادر بزرگتر، از منطقه مقابل هرگونه تهاجم و ناامینی، مراقبت می کند.

حیدری خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال آن هستند تا به جهانیان القا کنند که ایران اسلامی از تهدیدهای دشمن در هراس است و مردم نیز از نظام خود فاصله گرفته اند در حالی که اجتماعات اخیر ملت شریف ایران و بخصوص مردم شهیدپرور خوزستان در حمایت از حمله موشکی ایران و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی نشان داد که هیچ فاصله ای بین مردم و نظام وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

نظر شما