شناسهٔ خبر: 69030158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

بلوار جعفر طیار قم به ریل راه‌آهن می‌رسد / آغاز عملیات عمرانی فاز جدیدی از پروژه

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی تملکات ادامه فاز ۵ عمار یاسر حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن و میدان سپاه گفت: به‌ موازات انجام تملکات، فعالیت‌های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، عباس حلوایی‌زاده امروز _یکشنبه پانزدهم مهر_ در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی تملکات ادامه فاز ۵ عمار یاسر حدفاصل خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن و میدان سپاه، اظهار کرد: به‌موازات انجام تملکات، فعالیت‌های عمرانی زیرسازی و احداث بلوار نیز آغاز شده است.

وی بر لزوم پیش‌بینی لکه‌های پارکینگ در بدنه این طرح و خیابان شهید فاطمی تأکید کرد و افزود: با توجه به حجم ترددها، وجود اماکن تجاری و تفریحی، مراکز اداری خصوصی و…، نیاز به احداث پارکینگ در این محور احساس می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، اجرای پروژه بهسازی و جداره سازی محور پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مصالح، تجهیزات و امکانات اجرایی این پروژه تأمین‌شده است و اقدامات ترافیکی پروژه از ۱۶ مهرماه آغاز می‌شود.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بنرهای اطلاع‌رسانی پروژه در حال تحویل و نصب است، تاکید کرد: با توجه به آغاز پروژه در روزهای آینده، باید مکانی برای تجهیز کارگاه پیمانکار در نظر گرفته شود که منطقه در حال تهیه فضایی برای امور کارگاهی است.

نظر شما