شناسهٔ خبر: 69029873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهسازی شبکه برق شهرستان کهگیلویه آغاز شد

یاسوج - ایرنا-یاسوج - ایرنا-مدیر اداره برق شهرستان کهگیلویه گفت: عملیات اجرایی بهسازی ۲۰۲ کیلومتر شبکه برق این شهرستان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

حسین عادلی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح فیدرهای قلعه رئیسی به دیشموک به طول ۱۰۰ کیلومتر، فیدر منطقه سمغان به طول ۵۰ کیلومتر، فیدر شهر دهدشت به طول ۲۰ کیلومتر و فیدر منطقه کلایه به طول ۳۲ کیلومتر بهسازی و تعمیر می شود.

وی بیان کرد: طبق بازدیدهای انجام گرفته از سوی کارشناسان برق شهرستان کهگیلویه در مجموع ۳۷۰ مورد تعمیرات در این خطوط برداشت و اصلاح می شوند.

مدیر اداره برق شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:افزون بر این، عملیات شاخه زنی ۳۲ درختی که در حریم شبکه برق این شهرستان قرار دارد، انجام می گیرد.

وی با اشاره به این که شبکه‌ توزیع برق کهگیلویه به دلیل گستردگی زیاد، نیازمند برنامه‌ای مدون برای رسیدگی و تعمیرات است، ادامه داد: تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌ های توزیع برق با رویکرد افزایش پایداری شبکه توزیع در فصل زمستان انجام می‌شود.

عادلی نسب همچنین از اجرای طرح بهسازی شبکه روشنایی معابر شهر دهدشت خبر داد و افزود: تعویض و بهسازی ۱۵۰ چراغ قدیمی با لامپ های ال ای دی انجام گرفته است. مدیر اداره برق شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدام، تعویض ۲۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شهر دهدشت در حال انجام است.

نظر شما