به گزارش مشرق، رگولاتوری در مصوبه خود، محتوای صوتی ارزشافزوده تبلیغاتی را اینطور تعریف کرده است: «محتوای صوتی که توسط مشترک یک دارنده پروانه به صورت خودکار یا غیرخودکار با هدف تبلیغ یک محصول به مشترکین همان دارنده پروانه یا دیگر دارندگان پروانه ارسال میشود.»
مشترکان تلفن همراه و ثابت بارها از دریافت تماسهای تبلیغاتی در ساعات مختلف که به صورت ضبط شده هستند، گلایه کردهاند. همچنین برخی از مراکز خیریه به صورت مستمر با کاربران تماس برقرار میکنند. از آنجا که در مصوبه رگولاتوری «کلیه دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات از سازمان» مشمول این حکم دانسته شدهاند، میتوان امیدوار بود از تعداد تماسهای تبلیغاتی کاسته شود.
نظر شما