شناسهٔ خبر: 69028687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانش‌آموزان خوزستان سفیر نیکوکاری شوند

اهواز- ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: دانش‌آموزان استان به عنوان سفیر انفاق و نیکوکاری، دیگران را به انجام کارهای نیک و کمک به هم نوع خود تشویق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، جمال شیبه یکشنبه در آیین شور عاطفه‌ها که به صورت نمادین در دبیرستان شاهد فردوس اهواز برگزار شد بیان کرد: برگزاری جشن شورعاطفه‌ها برای ایجاد حس شادی و انگیزه بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان نیازمند با تامین مایحتاج آن‌ها است.

وی گفت: دانش‌آموزان می‌توانند به عنوان سفیر انفاق و نیکوکاری دیگران را به انجام کارهای نیک تشویق و توصیه کنند و با این اقدام خود نیز فردی نیکوکار تلقی خواهند شد.

شیبه با بیان اینکه ۵۰ هزار دانش آموز در استان زیر پوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: دانش‌آموزان نیازمند به غیر از تامین وسایل آموزشی در تامین هزینه‌های دیگر مثل هزینه تردد نیز مشکل دارند که از خیران تقاضا می‌شود در این خصوص نیز یاری رسان باشند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: دانش‌آموز نیازمند غیر از مددجوی کمیته امداد نیز مورد حمایت برای ادامه تحصیل قرار می گیرد.

وی گفت: دانش‌آموزان غزه و فلسطین در حال حاضر امکان ادامه تحصیل در فضایی آرام را ندارند و امید است هر چه زودتر فضای آرامی حاکم شود.

در ادامه این آیین مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه یکی از وظایف این نهاد آشنا کردن دانش‌آموزان با رفتار انسان دوستی، ایثار و بخشش است بیان کرد: آموزش و پرورش با برگزاری این جشن در نظر دارد تا دانش‌آموزان در کنار تحصیل با فرهنگ کمک و نوع دوستی نیز آشنا شوند.

عبدالله حبیبی افزود: بسیاری از دانش آموزان در تامین وسایل آموزشی مشکل دارند به همین دلیل لازم است برای ادامه تحصیل به آنها کمک شود.

به گزارش ایرنا، پنجاه هزار دانش آموز نیازمند در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

جمعیت دانش‌آموزی استان یک‌میلیون و یکصد هزار نفر است.

نظر شما