به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در راستای تحقق اهداف سازمانی، افزایش تمکین داوطلبانه مودیان، ارتقاء اعتماد مردم به دستگاه مالیاتی و ایجاد رضایت عمومی از دستاوردها و عملکرد سازمان از سوی دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی در دوره 6 ماهه صورت می گیرد.
این ارزیابی در محور عمومی شامل شاخص های «تولید محتوای رسانه ای»، «ارتباط با رادیو و تلویزیون استانی»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباط با رسانه های خبری»، «فضای مجازی»، «پورتال سازمانی»، «تعاملات برون سازمانی»، «کارویژه» و ١٢ شاخص در محور «قانون پایانه های فروشگاهی» می باشد که روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با کسب امتیاز ۹۶.۵۲۵ و فاصله قابل توجه با دیگر استانها در این ارزیابی موفق به کسب رتبه اول و استانهای فارس و خراسان رضوی نیز با امتیاز ۷۹ و ۷۶ حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
انتهای پیام
نظر شما