شناسهٔ خبر: 69018634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

وکیل علیرضا بیرانوند بیخیال پرسپولیس نمی‌شود

وکیل علیرضا بیرانوند بیخیال پرسپولیس نمی‌شود

وکیل علیرضا بیرانوند معتقد است که فشارهای رسانه‌ای و برخی ابهامات در پرونده، در صدور این حکم بی‌تأثیر نبوده است.

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: وکیل علیرضا بیرانوند معتقد است که فشارهای رسانه‌ای و برخی ابهامات در پرونده، در صدور این حکم بی‌تأثیر نبوده است.

وکیل علیرضا بیرانوند بیخیال پرسپولیس نمی‌شود

علیرضا بیرانوند، ظهر امروز به دلیل فسخ قرارداد غیرقانونی با پرسپولیس، به 4 ماه محرومیت تعلیقی و پرداخت 20 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شد.

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، با اشاره به فضای رسانه‌ای حاکم بر پرونده بیرانوند، تأکید کرد که این فضا به شدت بر تصمیم‌گیری کمیته وضعیت تأثیر گذاشته است. وی معتقد است که حقایق پرونده از ابتدا وارونه جلوه داده شده و همین امر باعث صدور حکمی ناعادلانه شده است.

مصطفی سلیمانی درباره محکومیت علیرضا بیرانوند به چهار ماه محرومیت تعلیقی و پرداخت 20 میلیارد تومان با شکایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابهاماتی در این پرونده وجود داشت و حتماً به این رأی اعتراض می‌کنیم. فضای رسانه‌ای در تصمیم‌گیری اهمیت دارد.

وی با گلایه از رأیی که علیه دروازه‌بان تراکتور صادر شده است، گفت:پرسپولیس بار اول از بیرانوند و بار دوم از تراکتور و بیرانوند شکایت کرد. با این حال یک حکم برای دو دادخواست صادر شده که از عجایب دادرسی دنیاست. کمیته وضعیت باید حداقل‌ها را رعایت کند. ابتدا دادخواست باید رد و دادخواست جدیدی ارائه می‌شد. نمی‌دانم چرا کمیته وضعیت به پرداخت هزینه پزشکی ایفمارک ورود نکرد.

وکیل علیرضا بیرانوند در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از اقدام قریب‌الوقوع این باشگاه برای درخواست بررسی پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS) خبر داد، تصریح کرد:

آنها چنین حقی برای اعتراض دارند. ما نیز حق اعتراض داریم، اما فشارها باعث شد حقایق از ابتدا وارونه جلوه داده شود. اگر پرونده را در دادگاه CAS مطرح کنیم، به سود ما رأی می‌دهند.

 

پ

برچسب‌ها:

نظر شما