شناسهٔ خبر: 69017188 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امیری: چادرملو با تمام وجود برای کسب امتیاز تلاش کرد

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس، تلاش بازیکنان چادرملوی اردکان برای گرفتن امتیاز از سرخپوشان را ستود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و چادرملوی اردکان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، اظهار داشت: بازی خیلی خیلی سختی بود. به چادرملو تبریک می‌گویم که با تمام وجود تلاش کرد امتیاز بگیرد. با وجود این شرایط و اینکه چمن ورزشگاه از چرخش توپ جلوگیری می‌کرد، سه امتیاز را گرفتیم و شرایط‌مان را بهتر کردیم.

وی در مورد انتقاد گئورگی گولسیانی از زمین ورزشگاه گفت: ما دنبال تخریب نیستیم و دوست داریم کیفیت موردنیاز برای برگزاری لیگ برتر در ایران واقعاً عالی باشد. کیفیت زمین ورزشگاه تختی امروز خوب نبود. من 10 سال پیش هم در این استادیوم بازی کردم و می‌دانم برای برطرف کردن ایرادات ورزشگاه تختی تلاش کرده‌اند. رختکن‌ها را درست کرده‌اند، اما اصل موضوع یعنی چمن ورزشگاه کیفیت آنچنانی نداشت.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه با حضور در ورزشگاه تختی، خاطراتش از زمان بازی در نفت تهران زنده شده است، خاطر نشان کرد: دیدارهای نفت به‌ویژه مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه در همین ورزشگاه بود. بعد از هشت سال به ورزشگاه تختی بازگشتیم و به نظرم این استادیوم پتانسیل دارد که بسیاری از بازی‌های لیگ برتر در آن برگزار شود؛ البته با چمن بهتر.

انتهای پیام/

نظر شما