شناسهٔ خبر: 69016594 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

روستای مَلِک آباد رشتخوار به اینترنت پرسرعت متصل شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از نصب و راه اندازی یک سایت جدید در روستای مَلِک آباد شهرستان رشتخوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، علی دلگیر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: عملیات اتصال روستاهای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات با جدیت در حال پیگیری است و در همین راستا، اپراتور ایرانسل از محل طرح توسعه خدمات ارتباطی روستایی و با صرف هزینه ای بالغ بر 55 میلیارد ریال، اقدام به تجهیز، نصب و راه اندازی یک سایت جدید مجهز به تکنولوژی نسل چهارم نمود، تا اهالی روستای مَلِک آباد شهرستان رشتخوار ضمن اتصال به سرویس پرسرعت ارتباطی از خدمات متنوع تعریف شده بر بستر شبکه ملی اطلاعات نیز بهره مند شوند.

وی افزود: با تکمیل این پروژه، 458 خانوار ساکن در این روستا با جمعیتی معادل 1569 نفر، طعم شیرین فناوری را چشیده و از خدمات ارتباطی با کیفیت، پرسرعت و ایمن برخوردار شدند.

دلگیر در پایان ضمن اشاره به زمان بندی اجرای طرح های ارتباطی روستایی درخراسان رضوی تصریح کرد: عملیات اتصال همه روستاهای بالای بیست خانوار استان در فاز اول و بهره مند سازی کلیه روستاهای باقی مانده و فاقد پوشش مناسب خراسان رضوی در فاز دوم از اهم برنامه های حوزه USO در استان است.

نظر شما