شناسهٔ خبر: 69013849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست هلال احمر استان:

سوت پایانی مسابقات رفاقت مهر در قزوین به صدا درآمد

سرپرست هلال احمر استان: سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از پایان مرحله استانی سی‌امین دوره مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم‌های برتر شهرستان‌های این استان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ناصر صبوری غیاثوند گفت: سی‌امین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر، یادواره شهید علی لندی، با رویکرد جدید استعدادیابی جوانان با حضور 63 نفر از اعضای کانون‌های جوانان از 6 شهرستان و 3 دفترنمایندگی در این جمعیت، برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این رقابت‌ها با هدف ایجاد حس نوع دوستی، پرورش روحیه مشارکت جویی و تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقای توانمندی‌های علمی و فرهنگی اعضا، انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: مسابقات رفاقت مهر در پنج رشته امدادی؛ کمک‌های اولیه، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، آزمون کتبی و رشته‌های غیر امدادی؛ زبان انگلیسی و نرم افزار برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: جوانان استان قزوین در هر رشته در بخش خواهران و برادران به رقابت در قالب رفاقت پرداختند که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به یادواره شهید علی لندی گفت: دانش‌آموز شهید علی لندی در دنیای امروز توانست با آن اقدام شجاعانه خود یاد شهدای نوجوان را زنده کند و روشنگر این مسیر مقدس شود تا الگوی بشردوستی برای نسل جوان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما