شناسهٔ خبر: 69011342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایرنا:

سید حسن نصرالله ارتش صهیونیستی را ناتوان کرد

تهران- ایرنا- نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول دوران رهبری سید حسن نصرالله به عنوان دبیر کل حزب الله لبنان تغییرات جدی  در مقابله با رژیم صهیونیستی بوجود آمد و او با ایجاد ساختار منظم و آینده نگر چشم اندازی را ترسیم کرد که ارتش رژیم صهیونیستی  در مقابل حزب الله ناتوان شد.

صاحب‌خبر -

محمد طلا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: جهان اسلام چهره و شخصیت بزرگی را از دست داد، شخصیتی که در طول تاریخ نمونه‌های بسیار کمی از آنها وجود داشته است و این واقعه ثلمه بزرگی به جهان تشیع وارد کرد.

وی اضافه کرد: سید حسن نصرالله مبارزی خستگی ناپذیر بود که از عمق وجود اعتقاد داشت که باید رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود و در این راستا همه وجودش را در طبق اخلاص گذاشت و جانش را در این راه فدا کند.

نماینده مردم بهبهان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که سید حسن نصرالله یک فرد نبود بلکه یک مکتب است و از خون او هزاران سید حسن خواهد جوشید و تربیت یافتگانش با اراده و عزمی راسخ برای نابودی این رژیم غاصب اقدام خواهند کرد.

مظلومی اضافه کرد: در طول دوران رهبری سید حسن نصرالله به عنوان دبیر کل حزب الله لبنان تغییرات جدی در مقابله با رژیم صهیونیستی بوجود آمد و او با ایجاد ساختار منظم و آینده نگر چشم اندازی را ترسیم کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل حزب الله ناتوان شد و برای برون از این وضعیت دست به کودک کشی و بمباران منازل مسکونی می‌زنند.

وی گفت: مبارزات و اقدامات سید حسن نصرالله باعث شد که امروز دبیر کل سازمان ملل اعلام کند، جامعه جهانی آماده تشکیل کشور فلسطین باشند و این مهم نهادینه شد که باید کشور مستقل فلسطین به رسمیت شناخته شود و دنیا مطالبه‌گر ایده تشکیل کشور فلسطین شود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

نظر شما