شناسهٔ خبر: 69011235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حکم قطعی برهم‌زنندگان نظم عمومی در منطقه پل قویون ارومیه صادر شد

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حکم قطعی نزاع کنندگان و برهم زنندگان نظم عمومی در منطقه پل قویون ارومیه صادر شده که شامل حبس و شلاق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع دسته جمعی بین تعدادی از افراد در منطقه پل قویون ارومیه در اردیبهشت سال جاری که در فضای مجازی هم انتشار یافت و موجب بر هم خوردن نظم عمومی شد، دستگاه قضایی با قاطعیت ورود کرد.

وی با اشاره به آغاز رسیدگی به این پرونده پس از دستگیری متهمان اضافه کرد: کار بررسی این موضوع در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام رسید.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در این پرونده ۱۳ نفر به اتهاماتی چون مشارکت در نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با چاقو و قمه و ایراد ضرب و جرح عمدی و بر هم زدن نظم عمومی مورد محاکمه قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: پس از سیر مراحل رسیدگی در دادگاه بدوی و صدور حکم اولیه، این افراد در دادگاه تجدیدنظر استان محکوم به مجازات های مقرر قانونی اعم از حبس و شلاق شدند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اگر فرد یا افرادی به هر عنوان بخواهند نظم عمومی جامعه را به هم بزنند و یا در امنیت و آسایش مردم اخلال ایجاد کنند، دستگاه قضایی به شدت و قاطعانه در مقابل آنها می ایستد و طبق مقررات برخورد می کند.

نظر شما