شناسهٔ خبر: 69010284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تن هاخ روی لبه تیغ

استون ویلا آخرین فرصت برای مربی هلندی

تن هاخ روی لبه تیغ اریک تن هاخ سرمربی تیم منچستر یونایتد در صورت باخت مقابل استون ویلا در هفته 7 لیگ برتر انگلیس از سمت خود برکنار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم منچستر یونایتد که پیش بینی می‌شد با توجه به 2 فصل حضور تن هاخ در این تیم و قهرمانی در جام حذفی فصل پیش، بتوانند عمکلرد بهتری در لیگ برتر انگلیس نسبت به سالیان اخیر خود داشته باشند، اما نتایج سینوسی وار تن هاخ صبر هوادار ها و مدیران این تیم را لبریز کرده و این مربی در آستانه اخراج قرار دارد.

پس از باخت تلخ این تیم برابر تاتنهام موج انتقاد ها روانه کادرفنی منچستر یونایتد شد اما تن هاخ در کنفرانس خبری اشاره کرد که ما همچنان در کنار هم قرار خواهیم گرفت و خبری از اخراج من نیست! آن ها در آخرین بازی خود مقابل پورتو نیز در دقایق پایانی توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما بازی ضعیف این تیم و نمایش پر اشتباه در فاز دفاع، گل دقایق آخری مگوایر هم نتوانست هواداران را ساکت بکند.

چندی بعد خبرهایی مبنی بر قرار داد تن هاخ با تیم انگلیسی به وجود آمد که به بنظر می‌رسد اخراج تن هاخ هزینه زیادی برای مدیران شیاطین سرخ دارد و همین موضوع باعث شده که آن ها کمی نسبت به این تصمیم مردد باشند.

اما با تمام این موضوعات ظاهرا مدیران یونایتدی تصمیم خود را نسبت به مربی هلندی گرفته اند و در صورت باخت مقابل تیم استون ویلا در لیگ برتر انگلیس این مربی از هدایت یونایتد برکنار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما