شناسهٔ خبر: 69004457 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محفل انس با قرآن کریم به یاد سید شهدای مقاومت و یاران ایشان در زاهدان برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت بزرگداشت شهدای مقاومت، مجاهد گرانقدر شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان در زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محسن اشرفیان اظهار داشت: این محفل معنوی شامگاه جمعه ۱۳ مهرماه با حضور قاریان جوان استان در محل مسجد آیت الله طالقانی (ره) این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر جهان، حفظ وحدت و مودت بین مسلمین، زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و نمایاندن چهره سراسر نفاق دشمنان برای مردم اهمیت بالایی دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان ادامه داد: مردم باید بیدار باشند و ببینند این دشمنانی که چهره‌شان رنگ خون گرفته و دست هایشان بوی خون می‌دهد چطور خود را دلسوز و حامی و ناجی ملت‌ها عنوان می‌کنند و با این نفاق روشن و شفاف به جنایت‌های خود ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر حفظ ایمان و توکل بر خداوند در محاسبات سیاسی بیان داشت: از نظر قرآن، ایمان نیروی نظامی، مهم‌ترین نقش را در موفقیت و پیروزی سپاه اسلام ایفا می‌کند؛ از این‌رو نیروی نظامی مومن و معتقد هر چند اندک، می‌تواند بر نیروی نظامی بزرگ و بی‌انگیزه و ایمان پیروز شود.

نظر شما