شناسهٔ خبر: 6900069 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نحوه پذيرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامي

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / علمی و فرهنگی 1394/05/17
پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی فقط از طریق معاونت سنجش و پذیرش صورت می گیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلیه داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در نظر داشته باشند، کلیه اطلاعیه هایی که از طریق مؤسسات خصوصی و یا حتی واحدهای دانشگاهی تحت عناوین پذیرش دوره های کارشناسی از طریق روش هایی به جز درج در سایت www.azmoon.org صورت گیرد، اعتبار ندارد.
دکترعلوی فاضل افزود: ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به جز متقاضیان ممتاز و نخبه فقط از طریق شرکت در آزمون هایی که توسط معاونت سنجش و پذیرش برگزار می شود، اعتبار دارد، بنابراین هرگونه تبلیغات مبنی بر پذیرش دانشجو بدون شرکت در آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فاقد اعتبار و غیرقانونی است.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با هیچ فرد یا مؤسسه ای در زمینه انتخاب رشته، مشاوره و پذیرش دانشجو همکاری نداشته ودر قبال اقدامات این مؤسسات مسئولیتی ندارد.
علوی فاضل افزود: داوطلبان در صورتیکه با این گونه مؤسسات مواجه شدند حتماً موارد را در وب سایت www.azmoon.org و در قسمت پرسش و پاسخ مطرح تا به لحاظ قانونی مورد پیگرد قرار گیرد.

نظر شما