شناسهٔ خبر: 69000116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حسینی: به چمن زمین اعتراض ‌کردم گفتن تو بهانه‌گیری - اکونیوز

اقتصاد ایران: سرمربی آلومینیوم در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت چمن فولادشهر و مشکل چمن در ورزشگاه‌های کشور گفت: به چمن زمین اعتراض می‌کردم گفتند تو بهانه‌گیری.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجتبی حسینی پس از پیروزی پرگل مقابل ذوب‌آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خوبی برای ما بود و می‌دانستیم مقابل تیم بسیار خوبی بازی داریم، به موقع به گل رسیدیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود:  پس از زدن گل دوم انگیزه زیاد و اعتماد به نفس گرفتیم و از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکارانه و با دل و جان بازی کردند و این برد را به هواداران که تا اینجا آمده بودند و دیگر هواداران و کارگران آلومینیوم اراک تقدیم می‌کنیم‌.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت چمن فولادشهر و مشکل چمن در ورزشگاه‌های کشور گفت: این معضلی است که در فوتبال ما به وجود آمده و نمی‌دانم مدیریت این مسئله در دست کیست. من زمان حضور و مربیگری در پیکان به چمن میزبانی آن تیم اعتراض می‌کردم اما به من می‌گفتند تو بهانه‌گیر هستی.

وی افزود: من 25 سال پیش به ذوب‌آهن آمدم و آن زمان که ما بازی می‌کردیم کیفیت چمن این ورزشگاه از الان خیلی بهتر بود و نمی‌دانم پس از 25 سال چه عاملی باعث شده که کیفیت الان چمن با آن زمان بسیار متفاوت باشد.

حسینی درباره پیروزی پرگل که برای تیمش رخ داد و این که فکر چنین نتیجه‌ای را می‌کرد یا خیر؟ تصریح کرد: اصلا تصور نمی‌کردم این نتیجه رخ بدهد اما از این که بازی خوبی بشود مطمئن بودم، نتایج قبل از این نشان دهنده کیفیت ما نبود و امشب شب خوبی برای ما شد و این از کیفیت ذوب‌آهن کم نخواهد کرد، آن‌ها فشار زیادی آوردند و موقعیت‌هایی هم داشتند و این نتیجه ارزش آن‌ها را زیر سوال نمی‌برد.

وی افزود: فوتبال یک بازی ناشناخته است اما با توجه به همدلی تیم‌مان منتظر یک نتیجه خوب بودیم که امشب این شانس و اقبال به ما رسید و توانستیم با این اختلاف پیروز شویم. چیزی که در فوتبال مهم است این است که ناامید نشوید و تا لحظه آخر یک دل و متحد تلاش کنیم و نتیجه امروز حاصل همدلی تیم ما است.

انتهای پیام/174

 

برچسب‌ها:

نظر شما