شناسهٔ خبر: 68997634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

گاریدو: برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم/ چادرملو تیم قدرتمندی است

کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: دیدار با چادرملو، یک مسابقه مهم برای ما و هدف اصلی پیروزی در این بازی است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از تیم چادرملو، عنوان کرد که آن‌ها در بازی با این تیم تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند.

کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: دیدار با چادرملو، یک مسابقه مهم برای ما و هدف اصلی پیروزی در این بازی است.

وی افزود: بازی‌های لیگ سختی‌های خاص خودش را دارد و دنبال کسب سه امتیاز هستیم. مهم‌ترین نکته برای بردن بازی این است که تیم ما عالی باشد و فکر می‌کنم در روز‌های گذشته خیلی خوب و عالی عمل کرده است و برای بازی فردا با انگیزه بالایی کار خواهیم کرد و می‌خواهیم در این بازی با برد از زمین مسابقه خارج شویم. چادرملو تیم خوب و قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. آن‌ها به تازگی به لیگ برتر آمدند و خیلی عملکرد خوبی داشتند و بی‌محابا بازی می‌کنند. به لحاظ پرس کردن، تیم سخت‌گیری است و بازیکنان هجومی خوبی در اختیار دارد و در بازی‌های گذشته به لحاظ فوتبال هجومی خیلی فشار به حریفانش وارد کرده است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه ابتدا بازیکنانش با توجه به شناختی که از حریف‌شان دارند، باید بتوانند توانایی‌های خود را در زمین نشان دهند و به‌عنوان یک تیم در زمین بازی کنند، افرود: علاوه بر این باید سختی‌های بازی را بدانیم. تا آخرین لحظه بازی تلاش و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. قطعا با کسب این سه امتیاز می‌توانیم تمام هواداران را خوشحال کنیم. بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که نماینده این تیم هستند و تیم ما نمایانگر میلیون‌ها هوادار است.

گاریدو اضافه کرد: وقتی در لیگ بازی می‌کنیم، حریف ما با انگیزه صددرصدی بازی می‌کند و ما هم باید با انگیزه بالا بازی کنیم. کسب سه امتیاز نمایانگر تلاش بازیکنان است. به‌عنوان سرمربی می‌خواهم تمام بازیکنانم با تمام انرژی و انگیزه پا به زمین مسابقه بگذارند.

سرمربی سرخ پوشان درباره بازی در زمین ورزشگاه تختی و کیفیت چمن این ورزشگاه نیز گفت: ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه بهتری بازی کنیم. فردا باید در تختی بازی کنیم و این ورزشگاه که هر طور که می‌خواهد باشد، برای ما کسب سه امتیاز بازی مهم است. برای ما اهمیت ندارد که وضعیت چمن چطور است. ما باید خودمان را عادت دهیم و برای پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش کنیم و برنده از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

نظر شما