شناسهٔ خبر: 68997174 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نورنیوز | لینک خبر

حمله موشکی حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو/منابع عبری: حزب‌الله از صبح 200 موشک شلیک کرده

منابع خبری عبری همچنین از شلیک موشک‌های حزب‌الله به محل اقامات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه «الخضیره» در «قیساریا» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

نورنیوز-گروه بین الملل: مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن و دفاع از لبنان و ملتش و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه روستاها و شهرهای لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مبارزان مقاومت اسلامی صبح امروز جمعه تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف پایگاه المالکیه را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به آتش گرفتن آن و کشته و زخمی شدن سربازان داخل آن شد».

طبق گزارش الجزیره، مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد صبح امروز مواضع توپخانه دشمن صهیونیستی در جنوب کریات شمونا را با موشک هدف قرار داد.

مقاومت لبنان همچنین از حمله موشکی به پایگاه ایلانیا در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد آتش‌سوزی‌ها خسارت‌های گسترده‌ای در کریات شمونا و الجلیل سفلا رخ داد.

منابع خبری عبری همچنین از شلیک موشک‌های حزب‌الله به محل اقامات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه «الخضیره» در «قیساریا» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها گفته‌اند نتانیاهو در زمان حمله موشکی مقاومت در اقامتگاه خود بود و با به‌صدا درآمدن آژیرهای هشدار، به پناهگاه رفت. 

ادامه حمله حزب‌الله به مواضغ نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد رزمندگانش شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را مورد حمله موشکی و همچنین نظامیان و ماشین‌آلات جنگی اشغالگران در دشت مارون الرأس در جنوب لبنان را هدف آتش توپخانه قرار دادند.

به گزارش  پایگاه الشروق، حزب الله لبنان در بیانیه کوتاهی تاکید کرد که رزمندگانش شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را با یک موشک هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که رزمندگانش، ماشین آلات جنگی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در دشت مارون الرأس در جنوب لبنان را زیر آتش توپخانه گرفتند که در نتیجه آن شماری از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد که پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا‏ در جنوب لبنان را با آتش توپخانه بطور مستقیم هدف قرار داد.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی به آتش سوزی در شهرک «شلومی» در منطقه الجلیل غربی در نتیجه سقوط موشک‌های شلیک شده از لبنان اذعان کردند.

حزب الله لبنان، پیشتر از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا در اطراف پایگاه المالکیه، گردان توپخانه ارتش اشغالگر در جنوب شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه و همچنین پایگاه نظامیان اشغالگر در «ایلانیا» با موشک خبر داده بود.

رزمندگان حزب الله همچنین صبح امروز جمعه شمال حیفا را با موشک هدف حمله قرار دادند.

منابع عبری: حزب‌الله از صبح تاکنون ۲۰۰ موشک شلیک کرد

 

 رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که حزب الله از صبح  امروز تا این ساعت، بیش از 200 موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

 منابع خبری از حملات موشکی پیاپی حزب  الله به شهرکهای صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی از جمله کریات شمونه در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی  علیه ملتهای فلسطین و لبنان خبر دادند.

این منابع همچنین از حملات موشکی به جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

حزب الله هم لحظاتی پیش در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک صهیونیست نشین کرمئیل موشکباران کردند.

رزمندگان حزب  الله همچنین، یک یگان از ارتش متجاوز صهیونیستی را هنگام تلاش برای پیشروی به سمت بیادر العدس در غرب یارون با گلوله های توپ و موشک هدف قرار دادند.


ایسنا

نظر شما