شناسهٔ خبر: 68996506 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله»؛

بیش از ۲۰۰ جلد کتاب در خرم‌آباد اهدا شد

لرستان - بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با مضمون ایثار و شهادت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» مصلی الغدیر خرم‌آباد اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد بیش از ۲۰۰ جلد کتاب با مضمون ایثار و شهادت روز جمعه همزمان با برپایی ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت گرامی‌داشت یاد سیدالشهدای مقاومت در مصلی الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران اهدا شد.

مضمون این کتاب‌ها شامل زندگی‌نامه، خاطره، شعر با موضوع ایثار و شهادت، قدس و مقاومت و انقلاب اسلامی بود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد مردم جامعه به‌ویژه نسل امروز و آینده همواره از مهم‌ترین اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بوده و در این راستا تمام سعی خود را به کار بسته است.

بیش از ۲۰۰ جلد کتاب در خرم‌آباد اهدا شددر ایستگاه فرهنگی هنری «راه نصرالله» برنامه‌های متنوعی با موضوع لبنان و مقاومت حزب‌الله برگزار شد.

برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه دل‌نوشته و مسابقات فرهنگی و هنری و امضای طومار همبستگی با مردم لبنان، اهدای گل به یادبود شهدای مقاومت، از جمله این برنامه‌ها بود که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

نظر شما