شناسهٔ خبر: 68995453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

خبر بد برای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ

خبر بد برای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ

تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ برای مدتی ستاره‌شان را در اختیار ندارند.

صاحب‌خبر -

طرفداری: در بازی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن که دو تیم در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند، گویا جمال موسیالا دچار مصدومیت شد و ونسان کمپانی از او مقابل استون ویلا نیز برای ۹۰ دقیقه استفاده نکرد. بااین‌وجود این بازیکن توسط یولیان ناگلزمان به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شد.

خبر بد برای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ

اکنون با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال آلمان و بایرن مونیخ؛ جمال موسیالا به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن برای مدتی از میادین دور خواهد بود و جیمی لولینگ بازیکن 23 سالۀ اشتوتگارت جای او در اردوی تیم ملی آلمان را خواهد گرفت.

کری هاو از اسکای آلمان گزارش داده؛ بنابراین در این شرایط، موسیالا بازی‌های تیم ملی آلمان مقابل تیم‌های ملی بوسنی و هرزگووین و هلند در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا را از دست خواهد داد. همچنین او توانایی همراهی بایرن مونیخ در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت پس از پایان بازی‌های ملی را هم نخواهد داشت. موسیالا در مونیخ برای به دست آوردن آمادگی خود تلاش خواهد کرد. بیلد نیز گزارش داده مصدومیت موسیالا جدی نیست و او تنها برای احتیاط بیش‌تر از اردوی تیم ملی آلمان خارج شده و در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت نیز شرکت نخواهد کرد.

 

نظر شما