شناسهٔ خبر: 68995199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

پاسخ قاطع در صورت تداوم گستاخی اسراییل/مکتب حزب الله ادامه دارد

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در صورت تداوم گستاخی رژیم غاصب اسراییل پاسخ ایران قاطع و دندان شکن خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ تنها بخشی از قدرت نظامی و دفاعی ایران بود، اظهار کرد: اگر رژیم غاصب اسرائیل بخواهد گستاخانه رفتار کند کند پاسخ ایران قاطعانه و دندان شکن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ توانست هیمنه رژیم غاصب اسرائیل را در هم بشکند، ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ قدرت پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را در هم شکست.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز گفت: تعابیر به کار برده شده از سوی مقام معظم رهبری نشان از بزرگی و عظمت و شخصیت سیدحسن الله است.

مکتب حزب الله ادامه دارد

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه مکتب حزب الله ادامه دارد، عنوان کرد: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان اگرچه تأسف بار و مایه اندوه است اما باعث تقویت روحیه مقاومت و شجاعت برای مقابله با ظلم می‌شود.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند با شهادت سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت متلاشی می‌شود اما برخلاف تصور این رژیم، راه این شهید ادامه دارد و چراغ مقاومت همچنان روشن خواهد بود.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: البته بوق های رسانه های غربی ها و رژیم صهیونیستی با القای دروغ های متعدد، سعی در انجام جنگ روانی دارند که باید در مقابل این جنگ آنان نیز با تبیین واقعیت های جبهه مقاومت ایستاد.

امام جمعه با تبریک فرارسیدن هفته فراجا خاطر نشان کرد: امنیت امروز در کشور را مدیون تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و مسلح هستیم.

حجت الاسلام قریشی یادآور شد: بزرگترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی حفظ ارزش‌ها با الگو گرفتن از مکتب اسلام است و کار نیروی انتظامی عبادت و جهاد است.

نظر شما