شناسهٔ خبر: 68994534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه دزفول: ایران در عملیات وعده صادق ۲ به دشمن سیلی زد

دزفول-ایرنا- امام جمعه دزفول گفت: ملت بزرگ ایران در عملیات وعده صادق ۲ توانست دل مظلومان دنیا را شاد کند و آنگونه که شایسته و بازدارنده بود به دشمنان اسلام سیلی بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در حسینیه ثارالله دزفول بیان کرد: البته این سیلی، سیلی آخر نیست و نخواهد بود.

وی افزود: این سیلی به این خاطر بود که به دشمن بفهماند توان علمی، امکانات و شجاعت دارد و هر بار که دشمن غلط یا تهدید بکند با واکنش سنگین‌تر از قبل مواجه می‌شود.
امام جمعه دزفول گفت: ما امروز باید در پیشگاه خداوند با همه شهدا عهد ببندیم زیرا روزهای موعود نزدیک است.
وی افزود: با صبر، استقامت و پایمردی بر سر آرمان‌های شهدا و راهی که امام برای ما ترسیم کرد هم پیمان شدیم و در این مسیری که تاکنون حرکت کرده‌ایم استوار می‌مانیم تا خداوند پیروزی بزرگش را نصیب همه بگرداند.

حجت‌الاسلام بهرام‌پور بر ضرورت حفظ اتحاد مسلمانان تاکید کرد و گفت: وحدت اسلامی در گرو وحدت ملی کشورمان محقق خواهد شد.
وی افزود: مهمترین و باارزشترین دارایی ما در حال حاضر وحدت ملی است که اگر حفظ شود به طور قطع پیروزی با ما خواهد بود.

خطیب جمعه دزفول اظهارکرد: این وحدت در صورتی حاصل می‌شود که گوش جان به رهبری بدهیم، حول محور ولایت بایستیم و سلیقه‌های شخصی را کنار بگذاریم تا با فرمایشات ایشان بتوانیم در راه مقاومت مقابل دشمن مثل کوه استوار باشیم.

وی افزود: دشمن اگر با هر توطئه‌ای توانست بین ما اختلاف و جدایی بیندازد و راه نفوذ را پیدا کند، آرام آرام شکاف را بیشتر و به هدف خود می‌رسد.
حجت‌الاسلام بهرام‌پور بیان کرد: مقام معظم رهبری در هفته وحدت فرمود باید به دنبال ایجاد وحدت اسلام باشیم لذا همه امت‌ها را برای دفاع از حقوق از دست رفته مسلمانان در یک صف دعوت کردند که این امر می‌تواند موجب وحدت ملت ما باشد.
وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه‌ها می‌توانند به ما ضربه بزند، افزود: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند باید بزنیم همه باید تسلیم این امر ایشان شوند.
امام جمعه دزفول خاطرنشان کرد: اقدام افرادی که سلیقه‌ها را کنار گذاشته و در مقابل دشمن صف‌آرایی می‌کنند ارزشمند است؛ گفتمان‌ها و اختلاف سلیقه‌ها نباید بین ما فاصله بیندازد.
وی افزود: نباید به اختلاف سلیقه‌ها اهانت کنیم، همه را باید سر سفره مقام معظم رهبری دعوت و مطالبه رهبری را دنبال کنیم.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند "باید از شورای امنیت ملی سوال کرد" به دنبال شانه خالی کردن نیستند بلکه می‌خواهند مسیر قانون طی شود.

وی افزود: مردم نباید به جان یکدیگر و دولت بیفتند زیرا فرمانده کل قوا شجاع است و نیاز به بهانه ندارد و در هر شرایطی حرف حق را خواهد زد.

به گزارش ایرنا، خطبه‌های مقام معظم رهبری در مصلای جمعه تهران در بین الصلاتین در حسینیه ثارالله دزفول پخش و نمازگزاران دزفول شعارهایی چون " ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، " خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، " فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است"، " لبنان پیروز است اسرائیل نابود است"، "حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است" و " مرگ بر اسراییل" سردادند.

نظر شما