شناسهٔ خبر: 68994418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰۰ مدرسه کانکسی در لرستان ساماندهی می شود

خرم آباد - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری مدارس کانکسی در سطح کشور ۱۰۰ مدرسه کانکسی لرستان ساماندهی و برچیده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا راشکی روز جمعه در بازدید از روند اجرایی و ساماندهی مدارس کانکسی منطقه هومیان شهرستان کوهدشت اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در راستای تحقق عدالت آموزشی به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به مناطق صعب العبور منطقه هومیان عنوان کرد: باید مدارسی در خور شان دانش آموزان ساخته شود تا شرایط تحصیل برابر برای عدالت آموزشی مورد هدف فراهم شود.

وی افزود: در گام های بعدی ساماندهی مدارس سنگی در دستور کار است چرا که ایجاد شرایط رقابت برابر در سراسر کشور امری ضروری می باد و مدارس با حداقل امکانات شایسته دانش‌آموزان این مرز و بوم نیست.

در این بازدید سجاد بهرامی معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان ، صمد بنی احمد مسوول حراست اداره کل نوسازی لرستان و منوچهر بازداری سر ناظر شهرستان کوهدشت ضمن همراهی معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی کشور از روستاهای سیر در، دهقان و چغا محمد منطقه هومیان در شهرستان کوهدشت بازدید کردند.

۳۶۰ هزار دانش آموز در بیش از چهار هزار و ۵۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می کنند.

نظر شما