شناسهٔ خبر: 68989054 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انفجار جدید حزب الله در جنوب لبنان/ بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند

حزب‌الله لبنان با اجرای یک عملیات موفق، بمب‌هایی را در مقابل نیروهای نخبه اسرائیلی در حومه شهرهای مارون الراس و یارون منفجر کرد که به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی منجر شد. حزب‌الله لبنان با اجرای یک عملیات موفق، بمب‌هایی را در مقابل نیروهای نخبه اسرائیلی در حومه شهرهای مارون الراس و یارون منفجر کرد که به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی منجر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا، یک مسئول میدانی اتاق عملیات حزب الله لبنان اعلام کرد: بمب‌هایی که امروز پنج‌شنبه ۳ اکتبر ۲۰۲۴ توسط مجاهدان مقاومت اسلامی در مقابل نیروهای نخبه اسرائیلی که قصد پیشروی در حومه شهرهای مارون الراس و یارون را داشتند، منفجر شد و به کشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ افسر و سرباز اسرائیلی منجر گردید. 

این بمب‌ها به‌تازگی با توجه به رصد و پیگیری مجاهدان نسبت به اقدامات دشمن جاسازی شده بود و برخی از آن‌ها در ساعات پایانی پیش از انفجار قرار داده شده بودند.

مجاهدان حزب الله موفق شدند این بمب‌ها را در مسیرهای احتمالی پیشروی نیروهای نخبه ارتش دشمن، مقابل مرز لبنان و فلسطین، در شرایط آماده‌باش و تجمع نیروهای اسرائیلی در پایگاه‌ها و مواضع نظامی‌شان کار بگذارند.

این عملیات در حالی صورت گرفت که پهپادهای شناسایی دشمن به‌طور گسترده در آسمان منطقه پرواز می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما