شناسهٔ خبر: 68983242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل:

لازمه دستیابی به تولید و خودکفایی خدمت صادقانه به تولیدکنندگان و بهره‌برداران است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: لازمه دستیابی به تولید و خودکفایی خدمت صادقانه به تولید کنندگان و بهره برداران است و همه دست اندرکاران و خدمتگزاران بخش کشاورزی می بایست صداقت و پاکی و وقت شناسی و احساس مسئولیت را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

نوبخت اژدری امروز ۱۲ مهر که در مراسم تودیع و معارفه مدیر ترویج کشاورزی و همچنین مدیر بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سخن می گفت، افزود: لازمه دستیابی به تولید و خودکفایی خدمت صادقانه به تولید کنندگان و بهره برداران است و همه دست اندرکاران و خدمتگزاران بخش کشاورزی می بایست صداقت و پاکی و وقت شناسی و احساس مسئولیت را سرلوحه کاری خود قرار دهند و تمامی سعی و اهتمام خود را در راستای خدمت شایسته به بخش کشاورزی بکار گیرند.

وی افزود: بخش کشاورزی محور تولید و خودکفایی و صف اول دستیابی به امنیت غذایی است و همه ما باید مرزداران غیور و زحمتکش کشورمان را الگوی کاری خود قرار دهیم که شب و روز بدون استراحت از مرزها و آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست و پاسداری می کنند .

اژدری بیان کرد: ما امنیت خود را مدیون سلحشورانی هستیم که با تحقق به حق وعده صادق ۲ توانستند اقتدار و عزت ایران اسلامی را بیش از پیش به جهانیان نشان دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه سخنان خود افزود: مدیریت ترویج و آموزش نقش کلیدی در افزایش محصولات استراتژیک و قطع وابستگی به بیگانگان دارد. ترویج ارائه ، اشاعه ، توزیع و تنفیذ ایده های نو و پدیده های جدید علمی است به همین دلیل این بخش از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است تمامی کارشناسان ترویج می بایست به عنوان پل ارتباطی آخرین یافته های تحقیقاتی را از مراکز تحقیقاتی به روستاها منتقل نمایند.

در ادامه حجت الاسلام اسد علیزاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گفت: همه می بایست حرکت به سوی  دانش بنیان را سرلوحه خود قرار دهند و با استفاده از تکنولوژی بروز جهانی و با برخورداری از دانش نوین و بروز به بخش کشاورزی کمک کنند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مقصود ضیاء چهره ، جاوید صحرایی به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی ترویج و آموزش کشاورزی و همچنین تقدیر از زحمات جبرائیل کاظمی، حجت الاسلام عبدالرحمان وثوقی به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منصوب وشروع بکار کردند.

انتهای پیام

نظر شما