شناسهٔ خبر: 68982702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان زنجان:

نیروی انتظامی مامن و ملجاء آحاد ملت است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بالندگی و کارآمدی پلیس موجب شده است که این مجموعه به مامن و ملجاء امن آحاد ملت تبدیل شود و مردم روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد طراقیه روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی در پیامی با تبریک این هفته، افزود: هر برگ از تاریخ مکتوب و شفاهی انقلاب اسلامی دلالت بر مناسبت هایی دارد که با فداکاری و ایثار قشرهایی از ملت قهرمان ایران زمین رقم خورده است.

وی اظهار داشت: هفته انتظامی، تقویمی از رویدادهای تلخ و شیرین است که یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز این نیرو در ایام هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در مقابله با اشرار و تهدیدهای داخلی و خارجی را تداعی می کند.

سردار طراقیه تصریح کرد: پلیس به عنوان مظهر صلابت و اقتدار و همسو با دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت زعامت و تدابیر عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری در راستای برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش و آرامش عمومی و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حرکت می کند و همانا خدمت در این نیروی ارزشی بهترین تفسیر از جهاد فی سبیل الله است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی چه در بحبوحه هشت سال دفاع مقدس و چه در جنگ نرم که دشمنان انقلاب، پیاده نظام خود را در فضای مجازی پیاده کرده اند، با از خودگذشتگی نیروهای جان بر کف، حضور هوشمندانه و توام با بصیرت و زمان شناختی در تمامی عرصه ها در مصاف با اشرار و سوداگران مرگ، حفظ جان، ناموس و آبروی مردم و ایجاد محیطی امن و آرام برای زندگی آنها بسیار موفق عمل کرده و بدون کمترین چشمداشتی در خدمت امنیت جامعه گام بر می دارد.

سردار طراقیه افزود:‌ باور قلبی ماست که اقیانوس وجود و کرانه های آسمان ایثار و شجاعت جان بر کفان انتظامی در سطح فرماندهان و نیروهای وظیفه و کادر، متصل به فرهنگ عاشورایی و مرتبط با فداکاری و عظمت شهدای گرانقدر کربلای معلاست، چرا که هیچ احساسی جز نوعدوستی، رشادت و دلاوری قادر به حرکت دادن عقل و نفس انسان به سمت فدای جان در راه نجات جان، مال و ناموس دیگران نیست و این ویژگی ها برگرفته از مکتب عاشورایی است.

وی با ‌تجلیل از مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی استان زنجان ‌و تعظیم به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، هفته فراجا را تبریک گفت و از تلاش، جدیت، ایثار و فداکاری تمامی همکاران و خانواده های آنان قدردانی کرد که با همراهی و صبوری خود نقش موثری در تأمین نظم و امنیت جامعه ایفا می کنند.

نظر شما