شناسهٔ خبر: 68980377 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همایش بین المللی بیماری صرع در مشهد آغاز به کار کرد

همایش تخصصی و بین المللی بیماری صرع به همت استادان گروه مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری استادان دانشگاه مونستر آلمان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

فریبرز رضایی طلب دبیر همایش بین المللی بیماری صرع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این همایش روز گذشته به صورت مجازی آغاز شد و از امروز تا فردا به صورت حضوری با حضور بیش از ۱۰۰ استاد ایرانی و خارجی ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه این همایش با محوریت آخرین یافته های مربوط به صرع مقاوم به دارو برگزار می شود، اضافه کرد: در این راستا، بیماران گزینش شده از سوی استادان مورد تحقیق قرار می گیرند.

دبیر همایش بین المللی بیماری صرع دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین نحوه تشخیص و درمان بیماران با شرکت کنندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و در نهایت چهار بیمار به صورت پخش زنده تحت عمل جراحی قرار می گیرند.

رضایی طلب بیان کرد: در این همایش استادان برجسته دانشگاه آلمان از جمله پرفسور گرجی، دکتر خالقی، دکتر کریستوف کلینگهاوس، دکتر ولمر و پروفسور اشتوما به بیان آخرین نظریات و دیدگاه های حوزه صرع در جهان خواهند پرداخت و استادان ایرانی نیز آخرین تحولات این بیماری در کشور را بیان می کنند.

نظر شما