شناسهٔ خبر: 68976440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بازگشت دردسرساز کاماوینگا: رئال پنالتی داد! (عکس)

جاناتان دیوید، ستاره لیل، از روی نقطه پنالتی دروازه رئال مادرید را باز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل قرار گرفته و در نیمه اول پس از یک عملکرد ناامیدکننده با گلی از روی نقطه پنالتی بازنده به رختکن رفت.

کارلو آنچلوتی که برای این بازی کیلیان امباپه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، از سیستم ۴۴۲ استفاده کرده است. او اندریک را در کنار وینیسیوس جونیور در نوک خط حمله قرار داده و ادواردو کاماوینگا را هم پس از گذراندن مصدومیتش، در خط هافبک گذاشته است.

نیمه اول این بازی پایاپای دنبال شد و مهم‌ترین اتفاق آن در لحظات پایانی رخ داد. جایی که کارلتو دروازه تیمش را بازشده دید. در دقیقه ۴۵ ضربه آزاد ژگرووا به طرز مشکوکی به دست کاماوینگا برخورد کرد و پس از اعتراض بازیکنان لیل و مشورت با داوران اتاق VAR، داور تصمیم گرفت صحنه را در کنار زمین بازبینی کند. او بلافاصله ‌پس از دیدن صحنه، نظرش را تغییر داد و برای لیل پنالتی گرفت.

2089766

جاناتان دیوید که عملکرد خوبی برای لیل داشته، پشت توپ ایستاد و موفق شد با فریب آندری لونین که جایگزین تیبو کورتوای مصدوم شده، دروازه مادریدی‌ها را باز کند تا کارلتو و تیمش در دومین گام‌شان در فرمت جدید چمپیونزلیگ، با چالشی جدی مواجه شوند.

ویدئو: 354752

نظر شما