شناسهٔ خبر: 68975732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

عملیات «وعده صادق ۲» آغازی بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی بود

استاندار خراسان شمالی عملیات وعده صادق دو را آغازی بر نابودی کامل رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات انگیزه و روحیه جبهه مقاومت را دوچندان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه یازدهم مهر_ در دیدار با مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: توجه خاصی به پروژه‌های آموزش و پرورش و تسریع در توسعه و ارتقای زیرساختی این حوزه داریم.

وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری و سفر رئیس جمهور شهید به استان، مصوبات و اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان دریافت شد و با پیگیری‌های انجام شده در ۳۳ ماه گذشته هر ۳۵ ساعت یک کلاس درس ساخته شده است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در استان از هر گونه حاشیه پرهیز شده، گفت: با همت و پیگیری و تلاش مدیران و برنامه‌ریزی های خوب در حوزه آموزش و پرورش استان پروژه‌ها و دستاوردهای خوبی حاصل شد.

حسین نژاد در ادامه ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت رهبر مجاهد جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، گفت: عملیات وعده صادق ۲ باعث تقویت روحیه همه نیروهای جبهه مقاومت و آغازی برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی و کودک کش خواهد بود.

علی باقرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از بسترهای اصلی حل مسائل مختلف در جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: وضعیت موجود و آینده هر کشور بستگی به نوع نگاه به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دارد.

نظر شما